ارتباط بسیار خوبی با رئیس و نایب رئیس فدراسیون جهانی بوکس دارم/ بوکس ایران نیازمند همکاری‌های بین‌المللی است

8:33 - 14 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۴۹۶۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس فدراسیون بوکس معتقد است ارتباط خوبش با رئیس و نایب رئیس فدراسیون جهانی بوکس به پیشرفت این رشته در کشورمان کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، انتخابات ریاست فدراسیون جهانی بوکس روز گذشته (شنبه) در مسکوی روسیه برگزار شد و در نهایت غفور رحیم‌اف از ازبکستان با کسب ۸۶ رای به عنوان رئیس فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) انتخاب شد. حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران که در این مجمع حضور دارد، مذاکرات زیادی را با روسای فدراسیون‌های بوکس سایر کشور‌ها و کمیته‌های مختلف انجام داده است.

حسین ثوری در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، در خصوص مذاکره با مسئولان بوکس سایر کشورها اظهار داشت: صحبت‌های خوب و مذاکرات مثبتی را با بسیاری از روسای بوکس داشتیم و با کشور‌های مختلفی رایزنی کردیم تا در آینده با یکدیگر همکاری داشته باشیم. بوکس ایران نیاز به همکاری‌های بین المللی دارد و من هم نهایت تلاش خود را برای این موضوع به کار بستم.

وی افزود: نظر بسیاری از مسئولان بوکس کشور‌های مختلف و حتی بسیاری از کمیته‌های فدراسیون جهانی در خصوص بوکس ایران مثبت است و امیدوارم بتوانیم در آینده نه چندان دور همکاری خوبی با این نفرات داشته باشیم.

ثوری با اشاره به اینکه در شب انتخابات برای کمک به رحیم‌اف با خیلی از روسای بوکس صحبت کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه مترجمی همراه من بود که به سه زبان دنیا تسلط داشت و به کمک او با خیلی از نماینده‌ها صحبت کردیم و توانستیم چند رای برای غفور رحیم‌اف بگیریم تا من هم در انتخاب او سهمی داشته باشم.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص انتخاب غفور رحیم‌اف به عنوان رئیس فدراسیون جهانی بوکس اظهار داشت: در حاشیه بازی‌های آسیایی جاکارتا مذاکرات خوبی با غفور داشتیم و به امید خدا این ارتباط باعث پیشرفت بوکس ایران در آینده خواهد شد. البته با العتیبی نایب رئیس فدراسیون جهانی هم رابطه خوبی دارم و این دیدار‌ها آغاز راه فعالیت‌های بین‌المللی بوکس ایران خواهد بود و ما برای پیشرفت این رشته در کشورمان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *