مسلمان و نمازی رابطه خوبی با یکدیگر دارند/ تنها مشکل ما گلزنی است که باید به‌زودی حل شود

12:21 - 04 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۲۷۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مسلمان این روز‌ها در خدمت تیم است و رابطه خوبی با نمازی دارد.

مجید حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره بازی تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پیکان در هفته دهم لیگ برتر که با تساوی به پایان رسید، اظهارداشت: به نظرم بازی خوبی بود، ولی ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: چند موقعیت خوب داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم و بازی مساوی شد. در مجموع بازی دست ما بود و ذوب‌آهن این روز‌ها فوتبال خوبی ارائه می‌دهد، اما تنها مشکل ما گلزنی است که باید به‌زودی حل شود.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه آنها ارسلان مطهری و رحیم زهیوی را جذب کردند، ولی هنوز مشکل گلزنی ذوبی‌ها حل نشده، تصریح کرد: مطهری هنوز مجوز بازی نگرفته و به احتمال زیاد از بازی بعدی می‌تواند تیم را همراهی کند. زهیوی هم قبل از پیوستن به تیم کمی از تمرینات دور بوده و باید به او زمان داد تا خود را با تیم هماهنگ کند.

حاج‌رسولی‌ها در مورد گلزنی و عملکرد خوب مسلمان مقابل پیکان پس از حواشی که داشت، خاطرنشان کرد: مسلمان این روز‌ها در خدمت تیم است و رابطه خوبی با نمازی دارد. اینکه چه بازیکنی چند دقیقه بازی می‌کند تصمیم سرمربی است و نمازی ترجیح داد این بازیکن را در نیمه دوم به بازی بیاورد، اما «محسن» عالی کار کرد و عملکرد خوبی داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *