مسئولان قضایی استان یزد با 65 نفر از مردم شهرستان زارچ دیدار کردند

16:53 - 16 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۳۹۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مسئولان قضایی استان یزد همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر با 65 نفر از مردم شهرستان زارچ دیدار کردند.

خبرگزاری میزان - همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر رئیس کل و معاونان دادگستری استان یزد با 65 نفر از مردم شهرستان زارچ دیدار کردند.

در مراسم معرفی بخش زارچ به عنوان دوازدهمین شهرستان استان یزد، مسئولان عالی قضایی استان با حضور در مسجد جامع این شهرستان به صورت چهره به چهره با مردم ملاقات کردند.

غلامعلی دهشیری در حاشیه این برنامه با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهارکرد: حضور مسئولان عالی قضایی استان در شهرستان ها در راستای دسترسی آسان مردم به خدمات حقوقی و قضایی در نقاط مختلف استان است.

رئیس کل دادگستری استان یزد، افزود: برگزاری چنین برنامه هایی با هدف مردمی کردن دستگاه قضا و افزایش اعتمادعمومی در مناسبت‌های مختلف در شهرستان‌های استان و به منظور کاهش تردد مردم به مرکز استان صورت می گیرد.

وی با اشاره به ملاقات مسئولان عالی قضایی استان با 65 نفر از مردم شهرستان زارچ، تصریح کرد: بیشتر مسائل مطرح شده در این جلسه مربوط به تقسیم ارث در حوزه اراضی بین وراث و مسائل خانوادگی بود.

دهشیری اضافه کرد: اطلاله دادرسی از دیگر گلایه‌های مطرح شده در این نشست بود که برغم حجم بالای ورودی پرونده به محاکم جهت رفع آن تصمیماتی اتخاذ شد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین گفت: قطعا افزایش دانش حقوقی و قضایی مردم به ویژه در حوزه معاملات عامل بسیار مهمی درکاهش پرونده های وردی به محاکم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

۱۲۲ زندانی با کمک خیران وهمت دادگستری استان یزد آزاد شدند

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *