مطمئنم اعتراض من کارت قرمز نداشت/ دست‌های پشت پرده نگذاشتند تا پارس جنوبی را شکست دهیم

14:59 - 30 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۱۷۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما برای پیروزی مقابل پارس‌جنوبی به میدان رفته بودیم اما دست‌های پشت پرده نگذاشتند ما پیروز شویم.

وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط این روز‌های خود و بازی استقلال خوزستان و پارس جنوبی در هفته نهم لیگ برتر اظهارداشت: شرایط تیمی ما تا پیش از بازی با پارس‌جنوبی خیلی خوب بود و هدف‌مان این بود که پس از ۲ هفته ناکامی این تیم را شکست داده و نتایج گذشته را جبران کنیم.

وی افزود: ما برای پیروزی به میدان رفته بودیم اما دست‌های پشت پرده نگذاشتند ما پیروز شویم. دیگر زور ما تا همین حد بود و بیش از این نمی‌توانیم با دست‌های پنهان مقابله کنیم. امیدوارم روز به روز بهتر شویم و نتایج دلخواه هواداران را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اخراجش از این بازی گفت: هر چیز عجیب و غریبی در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد. فکر می‌کنم امسال اکثر تیم‌ها خصوصا تیم ما از داوری به شدت ضربه خوردند و این اصلا نکته خوبی نیست. به نظرم فدراسیون باید ویدیوچک و داوران کنار دروازه را هم به داوران اضافه کنند تا بلکه کمی از اشتباهات کم شود. متاسفانه داوری‌ها به شکلی بوده که دیگر نمی‌شود سکوت کرد. اشتباهات در نتایج تیم ما تاثیر گذار بوده و این در حالی است که ما کمبود بازیکن هم داریم.

حمدی‌نژاد ادامه داد: داور بازی ما و پارس جنوبی سعی داشت دو طرف را راضی نگه دارد، ولی این که اسمش قضاوت نیست. من به هیچ عنوان کاری نکردم که داور بخواهد من را مستقیم اخراج کند. این مورد را که از داور سوال کردم او گفت نوع اعتراض تو بد بود. در هیچ کجای دنیا ندیدم که وقتی بازیکنی یک اعتراض معمولی می‌کند داور او را اخراج کند. اگر کارت زرد می‌داد خوب بود، ولی مطمئنم که اعتراض من اخراج نداشت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پرداختی‌ها توسط باشگاه استقلال خوزستان از اول فصل چطور بوده، خاطرنشان کرد: تا الان حدود ۲۰ درصد از قرارداد خود را گرفتیم و خداراشکر سعی باشگاه هم این است به موقع مطالبات ما را بدهد. تنها مشکل ما امکانات است که آن هم سرپرست جدید باشگاه قول داده آن را برطرف کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *