بازیکنان پارس جنوبی هم گفتند کارت‌های داور به‌ناحق بود/ کادرفنی ما قصد داشت پس از ۹ نفره شدن تیم را بیرون بکشد

16:02 - 30 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۱۷۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با بازیکنان پارس جنوبی هم که پس از بازی صحبت کردم، گفتند داور قضاوت خوبی نداشت و کارت‌ها به ناحق بوده است.

محمد شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره بازی تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پارس جنوبی که با حواشی زیادی همراه بود، اظهارداشت: به نظرم باید در انتخاب داوران کمی بیشتر دقت شود. داوری‌ها امسال به ضرر ما بوده و خصوصا در بازی با پارس جنوبی ما خیلی اذیت شدیم.

وی افزود: فکر می‌کنم ما روی کم تجربگی خودمان شکست خوردیم و این در حالی است که خیلی حمله کردیم. تعداد حملات ما در این بازی بیشتر از پارس جنوبی بود، ولی متاسفانه نتوانستیم به خوبی از آن استفاده کنیم. تیم ما در شرایطی که ۹ نفره بود موقعیت گلزنی داشت. مگر می‌شود بازیکن پارس جنوبی روی آل‌نعمه خطا کند بعد بازیکن ما کارت بگیرد. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: کادرفنی ما قصد داشت پس از ۹ نفره شدن، تیم را بیرون بکشد، ولی به احترام مسئولان بازی را ادامه دادیم. با بازیکنان پارس جنوبی هم که پس از بازی صحبت کردم می‌گفتند داور قضاوت خوبی نداشت و کارت‌ها به ناحق بوده است.

شریفی در مورد آینده خود در استقلال و اینکه آیا برای فصل آینده برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: فعلا در استقلال خوزستان هستم و تصمیمی برای آینده خود نگرفتم. به هر حال پیشنهاداتی وجود دارد اما من هنوز تصمیمی برای آینده نگرفتم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *