رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کمیسیون‌ها باید کمیته‌ای با عنوان «تکمیل و ارتقاء الگو‌ی اسلامی ایرانی پیشرفت» داشته باشند

8:20 - 25 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۰۳۹۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو «کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور» در مجلس گفت: همه کمیسیون‌های مجلس باید کمیته‌ای را با عنوان کمیته «تکمیل و ارتقاء الگو‌ی اسلامی- ایرانی پیشرفت» داشته باشند تا براساس این کمیته نقطه نظرات نمایندگان درباره این الگو جمع‌آوری شود.
باید مبتنی بر فرهنگ خودمان الگوی پیشرفت داشته باشیمابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به «فراخوان رهبر معظم انقلاب درباره الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت» گفت: ما نیاز به سندی داریم که از لحاظ پیشرفت نقشه راه ما باشد.

وی افزود: تمام کشور‌های دنیا برای پیشرفت خودشان علاوه بر سند‌های کوتاه مدت سند‌های بلندمدت هم دارند یعنی در بلندمدت اهداف باید به چه شکلی ریل‌گذاری  شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: الگوی پیشرفت باعث آینده‌نگری در کشور می‌شود که باید گفت جای این سند در کشور خالی بود و ما در گذشته چنین سندی نداشتیم.

عضو «کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید پیشرفت متناسب با الگو‌های خودمان را داشته باشیم گفت: بسیاری از الگو‌های پیشرفت غربی با شکست مواجه شده‌اند و وقتی ما ملاحظه می‌کنیم می‌بینیم غرب به واسطه الگو‌هایی خودش دچار چالش شده است لذا پیمودن آن مسیرها حتی غرب را هم دچار مشکل کرده است؛ بنابراین ما باید مبتنی بر فرهنگ خودمان الگو داشته و مسیر پیشرفت را طی کنیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: قطعا همه کمیسیون‌های مجلس باید کمیته‌ای را با عنوان کمیته «تکمیل و ارتقاء الگو‌ی اسلامی- ایرانی پیشرفت» داشته باشند تا براساس این کمیته نقطه نظرات نمایندگان درباره این  الگو جمع‌آوری شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *