رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دا کروز: فقط کی‌روش است که بازیکنان تیم ملی را انتخاب می‌کند/ نام رضاییان در فهرست تیم ملی نیست اما جزئی از خانواده ما است

18:08 - 13 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۴۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای تیم ملی فقط یک نفر است که بازیکنان را انتخاب می‌کند و این شخص خود کارلوس کی‌روش است.

به گزارش گروه ورزشی ورزشی ، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران در مورد شروع  تمرینات تیم ملی فوتبال، صحبت‌هایی مطرح کرد که گزیده‌ای از آن را در زیر می خوانید:
 
*مرحله دوم آماده سازی تیم ملی است و مرحله اول را در ازبکستان سپری کردیم. 
 
*در حال حاضر بازیکنان پرسپولیس، سایپا در تیم حضور دارند و بازیکنان تیم‌های دیگر هم به جمع ما اضافه خواهند شد.
 
*به باشگاه بزرگ پرسپولیس به خاطر نتیجه خوبی که در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گرفتند تبریک می‌گویم و آنها نتیجه‌ای بسیار خوشحال‌کننده برای فوتبال ایران کسب کردند. 
 
*اعضای کادر فنی تیم ملی به تمامی تیم‌های مختلف باشگاهی از جمله سپاهان، تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس و ... را مدنظر دارند و از نزدیک بازی‌های آنها را دنبال می‌کنند.
 
*برای تیم ملی فقط یک نفر است که بازیکنان را انتخاب می‌کند و این شخص خود کارلوس کی‌روش است. 
 
*رامین رضاییان به اردوی تیم ملی دعوت نشده اما حافظه ما به خوبی کار می‌کند و بازی‌های رامین را در گذشته به یاد داریم. او جزو ماتریکس ما بوده است.
 
*در حال حاضر رضاییان فرایند تصمیم‌گیری برای انتخاب تیم باشگاهی‌اش را طی می‌کند و می‌خواهد تیم فصل آینده‌اش را انتخاب کند.
 
*رامین جزئی از خانواده ما است، اینجا متعلق به رضاییان و چنین بازیکنانی است البته اسم او در فهرست تیم ملی نیست اما جزئی از خانواده ما است. 
 
*در مورد سردار آزمون سخت کار می‌کنیم، جلسه‌ای قرار است بین کی‌روش و تاج برگزار شود و بعد از این جلسه نتایج آن را به اطلاع هواداران فوتبال و رسانه‌ها خواهیم رساند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *