اوسمار: از بازی امروز باید درس بگیریم/ تمرکز ما روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان/ شیوه گل‌محمدی را ادامه می‌دهیم

20:43 - 17 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۸۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اوسمار: از بازی امروز باید درس بگیریم/ تمرکز ما روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان/ شیوه گل‌محمدی را ادامه می‌دهیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم

خبرگزاری میزان - اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: شب همگی بخیر! قبل از صحبت در مورد بازی می‌خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می‌کنم از هواداران تیممان که ما را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می‌گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می‌شود فوتبال قشنگ‌تر دیده شود.

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جان شان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، از کسانی که در جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می‌گویم، زیرا بخاطر دوستانم ناراحتم، اما به خاطر نتیجه و برد خوشحالم و از آن‌ها یادی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم، اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت: از وقتی از تابستان ۲۰۲۲ به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آن‌ها با نظر او تمدید می‌شود، گفت: الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آن‌ها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *