اگر یکی بزنید ده تا می‌خورید و اگر فشنگ بزنید موشک می‌خورید

13:17 - 11 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۰۳۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه ضرورت حضور مستشاری ایران اسلامی در حبهه مقاومت، رهاورد دیگر حمله تروریستی به اهواز و پاسخ قاطع ما به آن‌ها بود، تاکید کرد: ما امروز با قدرت به دشمن می‌گوییم که اگر یکی بزنید ده تا می‌خورید و اگر فشنگ بزنید موشک می‌خورید.
اگر یکی بزنید ده تا می‌خورید و اگر فشنگ بزنید موشک می‌خوریدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» در مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی اهواز که امروز (۱۱ مهر) در مسجد امام خمینی (ره) ستاد ارتش برگزار شد اظهار کرد: ما سر سوزنی نباید از قدرت دفاعی خودمان عقب‌نشینی کنیم.

وی با بیان اینکه امروز برای همه سیاسیون و شخصیت‌های کشور مشخص شده که هرگز قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نیست، گفت: آن کسانی در داخل کشور که از مذاکره موشکی حرف می‌زدند، امروز به اهمیت این سلاح استراتژیک پی بردند.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه با بیان اینکه ضرورت حضور مستشاری ایران اسلامی در حبهه مقاومت، رهاورد دیگر حمله تروریستی به اهواز و پاسخ قاطع ما به آن‌ها بود، تاکید کرد: ما امروز با قدرت به دشمن می‌گوییم که اگر یکی بزنید ده تا می‌خورید و اگر فشنگ بزنید موشک می‌خورید.

تکمیل می‌شود


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *