واکنش دمشق به حمله موشکی سپاه به مقر سرکردگان تروریست‌ها در شرق فرات

12:47 - 10 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۶۷۲۶
وزیر خارج سوریه در واکنش به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر سرکردگان تروریست ها در شرق فرات اعلام کرد که شلیک موشک‌های ایرانی به سمت البوکمال اقدامی در چارچوب مبارزه با تروریسم است.

واکنش دمشق به حمله موشکی سپاه به مقر سرکردگان تروریست‌هابه گزارش  گروه بین‌الملل ، ولید المعلم، وزیر خارج سوریه در واکنش به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر سرکردگان تروریست‎ها در شرق فرات گفت: شلیک موشک‌های ایرانی به سمت البوکمال اقدامی در چارچوب مبارزه با تروریسم است.

المعلم که با شبکه المیادین مصاحبه کرده، افزود: همکاری بین تهران و دمشق قانونی است و منجر به انسجام بیشتر حاکمیت ملی می‎شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه سوریه محور رایزنی‎ها در سازمان ملل نیست اظهار داشت که سوریه به فصل آخر از مبارزه با تروریسم رسیده است.

وزیر خارجه سوریه تصریح کرد که فصل آخر از جنگ سوریه شامل آزادسازی ادلب، اطراف حلب تا منبج و شرق فرات است.

المعلم می‎گوید که هدف از تجاوز اخیر به لاذقیه طولانی شدن بحران است تا اسرائیل بتواند از پیروزی ارتش سوریه جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه اسرائیل عادت به عربده زدن در آسمان منطقه کرده است تاکید کرد که سامانه‎های موشکی سوریه هر بار با حملات اسرائیل مقابله کرده‎اند.

وزیر خارجه سوریه گفت که بر اساس اظهارات مقام‎های وزارت دفاع روسیه که دمشق به آن‌ها اطمینان دارد از این پس آسمان سوریه مورد حمایت موشک‎های اس-۳۰۰ قرار دارد.

المعلم همچنین ابراز امیدواری کرد که سوریه به سامانه موشکی اس-۴۰۰ دست یابد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *