واکنش علی پروین به نتایج تیم ملی و پیش‌بینی قهرمان جام جهانی

17:34 - 21 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۲۶۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید درباره نتایج تیم ملی حرف نمی‌زند و در این مورد یک مصاحبه کلی خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - علی پروین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مراسم درگذشت کریم باوی اظهاراتی داشت که گزیده آن‌را در زیر می‌خوانید:

*باوی از بازیکن‌های خوب مملکت ما بود. متاسفانه وقتی افراد مقداری پیشکسوت می‌شوند، هیچ کاری با این آقایان ندارند. وقتی امثال باوی مرحوم می‌شوند فقط می‌آیند دور امجدیه یک چرخی می‌زنند و حتی یک عده از آن‌ها به بهشت زهرا هم نمی‌آیند.

*کریم 6-5 سال شاگرد من و یکی از فوتبالیست‌های خوب مملکت بود. مثل همایون بهزادی سر می‌زد. حتی بهتر از او سر می‌زد. روحش شاد باشد و فقط می‌توانیم به خانواده‌اش تسلیت بگوییم. فقط متاسف هستیم که مسئولان ما به فکر پیشکسوتان نه فقط در فوتبال بلکه در کشتی و هیچ رشته دیگری نیستند.

*یک زمانی این مسائل را به سلطانی‌فر می‌گفتیم. باید یک نماینده بگذارند تا به پیشکسوتان هر رشته‌ای سر بزنند. از بین فوتبالیست‌ها و کشتی‌گیران ما افراد زیادی یک گوشه نشسته‌اند و خلاصه بگویم خرجی هم ندارند.

*در گذشت مجید پروین؟ باید از این مردم خوب که در تشییع جنازه و ختم برادر من شرکت کردند، تشکر کنم. مجید 20 تا 25 سال مربی جوانان پرسپولیس بود و صدایش درنیامد. به او پول می‌دادند یا نمی‌دانند یک کلمه حرف نمی‌زد. همه مربیان سالم هستند اما او سالم‌ترین و یک درجه بالاتر از همه بود. 

*الان می‌خواهم به خانه‌اش بروم. به جز گریه هیچ کاری از دست ما برنمی‌آید ولی واقعا از مردمی که گل آوردند و بنر زدند، تشکر می‌کنم. دیگر نمی‌توانم حرف بزنم و زبانم باز نمی‌شود.

*نتایج تیم ملی؟ درباره آن حرف نمی‌زنم. در این مورد یک مصاحبه کلی خواهم کرد.

*فینال جام جهانی؟ آرژانتین و فرانسه به فینال می‌روند و فرانسه قهرمان می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *