گرندپری محل جمع‌آوری امتیازهای المپیکی است/ روی عاشورزاده و رجبی ریسک نکردیم

8:22 - 25 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۲۴۰۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران گفت: گرندپری محل جمع‌آوری امتیاز‌های المپیکی است و باید در رقابت‌های چین‌تایپه عملکرد خوبی داشته باشیم.

فریبرز عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط تیم ملی تکواندو پیش از اعزام به مسابقات گرندپری چین‌تایپه اظهار داشت: ۵ تکواندوکار ما از نظر فنی و آمادگی جسمانی شرایط ایده‌آلی دارند و تمرینات را طبق برنامه پیش بردیم و آماده حضور در این مسابقات هستیم. گرندپری محل جمع‌آوری امتیازات المپیک است و  نباید این فرصت را از دست بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا عاشورزاده و رجبی در این رقابت‌ها حضور ندارند، گفت: فرزان و سعید از بازی‌های آسیایی جاکارتا آسیب دیدگی داشتند و بهتر بود مدتی به استراحت بپردازند. برنامه‌ریزی این مسابقات دست ما نبوده و نمی‌توانستیم روی این دو تکواندوکار ریسک کنیم، البته مهدی خدابخشی و میر هاشم حسینی هم از جاکارتا به تیم اضافه شدند، اما می‌توانند در مسابقات حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به اهمیت رقابت‌های گرندپری افزود: این مسابقات در مسیر حرکتی ما قرار دارد و باید امتیاز‌های لازم برای کسب سهمیه المپیک توکیو را جمع کنیم. ملی‌پوشان ما در گرندپری روسیه هم عملکرد فنی قابل قبولی داشتند و امیدوارم درا ین مسابقات هم نتایج خوبی کسب کنیم.

عسکری در پایان با اشاره به شرایط فنی ایده‌آل سجاد مردانی خاطر نشان کرد: سجاد در تمرینات شرایط بسیار خوبی داشت و امیدوارم هر آنچه که در تمرین از او دیدیم، در شیاپ‌چانگ پیاده کند تا بتواند بار روانی‌ که روی او وجود دارد را کاهش دهد.
 
به گزارش میزان، تیم ملی تکواندوی ایران با ترکیب آرمین هادی‌پور (وزن 58- کیلوگرم)، ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی (وزن 68- کیلوگرم)، مهدی خدابخشی (وزن 80- کیلوگرم) و سجاد مردانی (وزن 80+ کیلوگرم) در رقابت‌های گرندپری چین‌تایپه شرکت خواهد کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *