۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستای در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به زودی افتتاح می‌شود

10:34 - 21 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۱۷۱۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار کرمانشاه گفت: تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی و واحدهای شهری که آماده شده‌اند، در روزهای پایانی شهریور و یا اوایل مهرماه، احتمالا با حضور رئیس جمهور یا یکی از اعضای هیئت دولت افتتاح می‌شود.
۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستای در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به زودی افتتاح می‌شودمهرداد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به انجام کار‌های پایانی واحد‌های روستایی صددرصد تخریب‌شده در زلزله کرمانشاه بیان داشت: از زمان آغاز به‌ کار، تا کنون ۷ هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ساخته و تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ واحد از ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده کرمانشاه که قول ساخت آن داده شده بود، هم اکنون  در مرحله کارگذاری در و پنجره و سفت کاری‌های نهایی است.

سالاری با اشاره به اینکه تا آخر شهریورماه، طبق وعده رئیس جمهور تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی را تحویل می‌دهیم، اظهار داشت: همزمان تعداد ۸۰۰- ۹۰۰ مورد واحد‌های مسکونی شهری نیز به صاحبان آنها در مناطق زلزله زده کرمانشاه تقدیم خواهد شد.
 
معاون استاندار کرمانشاه یادآور شد: با توجه به اینکه ساخت واحد‌های شهری تاخیر دارد و افراد گاهاً می‌خواهند خانه‌های خود را ۲-۳ طبقه کرده و مسائلی مانند دریافت مجوز‌ پایان کار دارند لذا روند ساخت خانه‌های شهری طولانی‌تر است.

سالاری تاکید کرد: تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی و واحدهای شهری که آماده شده‌اند، در روزهای پایانی شهریور و یا اوایل مهرماه، احتمالا با حضور رئیس جمهور یا یکی از اعضای هیئت دولت افتتاح می‌شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *