رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دانش آموزان و دانشجویان با رهبر انقلاب دیدار می‌‌کنند/ برگزاری 200 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها همزمان با یوم الله 13 آبان

11:18 - 09 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۵۴۴۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله 13 آبان از برگزاری 200 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها به مناسبت یوم الله 13 آبان خبر داد.

خبرگزاری میزان- وحید جلال زاده در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به مناسبت برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان برگزار شد، اظهار کرد: 13 آبان از روزهای مهم‌ تاریخ انقلاب اسلامی است که یادآور حوادث بسیار مهمی است.

وی با اشاره به 3 رویداد مهمی که یوم الله 13 آبان را رقم‌زده‌اند، افزود: امسال 13 آبان همزمان با روز جمعه است و با حضور پرشور مردم گرامی داشته می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله 13 آبان با اشاره به بروز اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور گفت: دشمن با ایجاد اغتشاش به دنبال هدف گرفتن وحدت ملی و اتحاد مردم ایران است اما آنها با عدم همراهی مردم در پروژه خیابان خود شکست خوردند و حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) و‌ دست به اسلحه شدنشان، گواه از همین موضوع دارد.

جلال زاده خاطرنشان کرد: برنامه های 13 آبان در 3 بخش تدارک دیده شده است؛ بخش اول شامل برنامه های تبیینی است. در همه مراکز استان‌ها، سخنران ویژه این مراسم اعزام می‌شود. 200 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها توسط بسیج وهمایش بین المللی قرن 21 در 9 و10 آبان با حضور اساتید بین المللی و جشنواره روایت تسخیر در تعدادی از دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یوم الله 13 آبان با شعار اصلی « 13 ابان حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی» برگزار می شود، گفت: در تهران و تمامی استانهای کشور از جمله در بیش از 900 شهر و بخش کشور ، مراسم تظاهرات و راهپیمایی با شکوه برگزار خواهد شد.

جلال زاده بیان کرد: در تهران، این مراسم در روز جمعه 13 آبان و از ساعت "9:30 الی 11 صبح" مقابل لانه جاسوسی سابق امریکا واقع در خیابان طالقانی تقاطع خیابان شهید مفتح با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی برگزار خواهد شد .

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله 13 آبان عنوان کرد: قرائت بیانیه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و اجرای سرود همگانی دانش‌آموزی و همچنین قرائت قطعنامه سراسری به عنوان آخرین مواضع ملت ایران و سخنرانی پایانی را شاهد خواهیم بود و پس از اتمام مراسم ، مردم حاضر در مراسم به سمت دانشگاه تهران ، میعادگاه نماز جمعه راهپیمایی خواهند داشت .

جلال زاده افزود: دیدار دانش آموزان و دانشجویان با رهبر انقلاب در 11 آبان که روز چهارشنبه است، برگزار می شود و زنگ استکبار ستیزی صبح روز چهارشنبه 11 آبان به صورت همزمان در مدارس سراسر کشور نواخته خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه سخنران اصلی مراسم یوم الله 13 آبان اینجانب خواهم بود، گفت: بیش از 3 هزار و 500 خبرنگار، تصویربردار و عکاس ، مراسم 13 امسال را در سراسر کشور پوشش خبری می دهند . در تهران 110خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از 500 عکاس ، خبرنگار و تصویر بردار داخلی این مراسم را در مقابل لانه جاسوسی پوشش خبری خواهند داد .

وی عنوان کرد: سرکشی به خانواده شهدای دانش آموزان و هماهنگی برای حضور خانواده معظم شهدا در مراسم و نثار گل به مزار شهدای دانش آموز در روز پنجشنبه دوازدهم آبان از اهم اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ است.

جلال زاده تصریح کرد: برپایی مراسم در تمامی اماکن نظامی و حضور دانشجویان دانشگاه های افسری وخانواده های نیروهای مسلح در مراسم از اهم برنامه های ستاد کل نیروهای مسلح است.

وی گفت: برگزاری ۲۲ مراسم محوری در ۲۲ مسجد در مناطق ۲۲ گانه تهران توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد و اجرای مراسم " پرچم " در سطح 110 هزار مدارس کشور از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *