بارش پراکنده در ارتفاعات البرز و استان مازندران /وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان

12:13 - 09 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۸۷۱۱
سازمان هواشناسی با تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی برای ارتفاعات البرز و محورهای استان مازندران بارش پراکنده باران را پیش بینی کرد .

بارش پراکنده در ارتفاعات البرز و استان مازنداران /وزش باد شدید در زابل و سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،بنا بر اعلام سازمان هواشناسی و براساس تحلیل اخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در ارتفاعات البرز در استان مازندران بارش پراکنده و نیز فردا در نیمه شرقی مازندران برخی نقاط گلستان، ارتفاعات شرقی تهران و ارتفاعات سمنان رگبار باران گاهی رعد و برق، وزش باد و در استان گیلان بارش پراکنده و روز یکشنبه( پس فردا)  در ارتفاعات شمال شرق تهران و ارتفاعات مرکزی مازندران رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز در ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان رشد ابر گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. طی دو روز آینده پدید غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک است. از لحاظ دمایی طی روز‌های شنبه تا دوشنبه کاهش نسبی ۳ تا ۶ درجه در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

در سایر مناطق کشور طی روز‌های آتی آسمان صاف و آفتابی است. براساس هشدار سازمان هواشناسی از امروز تا دوشنبه هفته آینده در شمال سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل وزش باد شدید و در برخی نقاط توفان گردو خاک رخ خواهد داد که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *