بهانه‌های کلیشه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری در بازی‌های آسیایی/ از وزش باد و ناداوری تا جوانی ملی‌پوشان!

10:37 - 07 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۸۲۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برخی مسئولان و ورزشکاران دلایل عجیبی برای عدم نتیجه گیری در بازی‌های آسیایی جاکارتا آوردند.

بهانه‌های کلیشه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری در بازی‌های آسیایی/ از وزش باد تا جوانی ملی‌پوشان!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در رشته‌های مختلف حضور پیدا کردند و برخی از آنها که شکست خوردند بهانه کلیشه‌ای آورده و ناداوری را باعث ناکامی خود دانستند. در این بین حتی برخی مسئولان فدراسیون‌ها هم با همین بهانه‌جویی‌ها از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردند.

به جرات می‌توان گفت به غیر از دیدار نهایی امیر مهدی‌زاده که با ناداوری محض مدال طلا را از چنگ کاراته‌کای کشورمان درآوردند، هیچ ناداوری خاصی برای نمایندگان کشورمان وجود نداشت. در این بین ورزشکارانی بودند که وزش باد و گرمای هوا را عامل شکست خود می‌دانستند! بهانه‌هایی واهی که در وهله اول بی‌احترامی به مردم و ورزش‌دوستان است و مدیران و ورزشکاران باید آنقدر مسئولیت‌پذیر باشند که شکست‌های خود را قبول کنند و به دنبال مقصر نباشند.

برخی مربیان هم در حال و هوای احساسی مدیران و ورزشکاران از آب گل آلود ماهی گرفتند و دست‌های پشت پرده و ناداوری را عامل باخت خود دانستند. برخی دیگر هم جوانی ملی‌پوشان را دلیل عدم نتیجه‌گیری دانسته و معتقد بودند بازی‌های آسیایی برای آنها حکم یک دیدار تدارکاتی را دارد!

بهتر است روسای فدراسیون‌ها در نحوه مدیریت خود تجدیدنظر کنند و به جای فرار از واقعیت و بهانه جویی، مدیریت مدرن را در دستور کار قرار دهند و شکست‌های خود را آسیب‌شناسی کنند تا دیگر شاهد شنیدن این جمله کلیشه‌ای که «داوری حق ما را خورد» نباشیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *