هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در مناطق زلزله‌زده نداریم

15:24 - 05 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۷۸۱۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وزیر کشور گفت:با توجه به افزایش قیمت دلار، قاچاق کالا به حداقل رسیده و انگیزه برای صادرات زیاد شده است. باید از این فرصت استفاده کنیم و از صادرات کالا به کشور همسایه با جدیت حمایت کنیم. هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال زا در مناطق زلزله زده نداریم.
‍استاندار کرمانشاه یک مدیر تلاشگر و با انگیزه است/ باید از ظرفیت مرز‌ها در راستای توسعه کشور بهره بگیریمبه گزارش گروه سیاسی ، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در آیین بهره‌برداری از ۷ هزارمین واحد روستائی بازسازی شده مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: امروز که به منطقه آمده ام با وجود اینکه هنوز یک سال از زلزله نگذشته، ولی ۷ هزار خانه تخریب شده به بهره برداری رسیده اند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: استاندار کرمانشاه از نیرو‌های خوب وزارت کشور و از مدیران فعال، پرتلاش و با انگیزه است و در زلزله تلاش بسیار خوبی کردند. دولت با وجود تنگنا‌های بسیار مالی، تاکنون کمک‌های خوبی به مناطق زلزله زده کرده است.

وزیر کشور تاکید کرد: پس از وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری روز گذشته رئیس جمهور سریعا خواستند که بنده به عنوان نماینده دولت به منطقه بیایم و اکنون حامل سلام رئیس جمهور به زلزله زدگان هستم. 

وی عنوان کرد: هیئت دولت با توجه به افزایش قیمت مصالح، روز گذشته اعتبارات مناسبی را برای ترمیم این گرانی‌ها تصویب کرد که در اختیار زلزله زدگان قرار می‌گیرد. باید تلاش کنیم از ظرفیت مرز‌ها در راستای توسعه کشور به خوبی بهره بگیریم.

رحمانی فضلی یادآور شد: طی این مدت دیدار‌های متعددی را با مقامات عراقی به منظور فراهم شدن زمینه بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین و بهره گیری از ظرفیت مرز‌ها در زمینه افزایش صادرات، انجام داده ایم که امیدوارم به نتیجه مطلوب برسد.خوشبختانه با دستورالعمل جدید هیئت دولت، زمینه بهره گیری منظم‌تر و قاعده‌مند از کولبری فراهم شده است.

وزیر کشور درپایان تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت دلار، قاچاق کالا به حداقل رسیده و انگیزه برای صادرات زیاد شده است. باید از این فرصت استفاده کنیم و از صادرات کالا به کشور همسایه با جدیت حمایت کنیم. هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا در مناطق زلزله زده نداریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *