دادستان همدان: نیروی انتظامی پیشگام در استقرار امنیت در کشور است

16:30 - 17 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۸۶۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان همدان گفت: سازمان انتظامی با تلفیق تفکر انقلابیگری و روحیه جهادی همواره در کنار مردم بوده و مردم نیز این نیرو را همچون فرزندان خود می بینند و با حمایتشان، ارادت خود را ثابت کرده اند.

خبرگزاری میزان - حسن خانجانی موقر در حاشیه آیین تجلیل از کلانتری های برتر استان همدان، با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، این سازمان را مظهر و سبب ساز استقرار امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی دانست.

وی اظهار کرد: امروز فرماندهی انتظامی توانسته با عمل بهنگام و قاطع در اجرای وظایف خود، با جلب رضایت مردمی، جزیی از نیروهای پیشگام نظام درخدمت رسانی به آحاد مردم باشد.

دادستان همدان با تقدیر از افتخارآفرینی های فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی در ماموریت های متعدد که همواره حامیان جان و مال و ناموس مردم هستند، افزود: بارها شاهد بودیم و هستیم که دلیران این عرصه در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از حریم امنیت کشورمان حتی با تقدیم جانشان، سلحشورانه حماسه آفرینی کرده اند.

خانجانی موقر تصریح کرد: سازمان انتظامی با تلفیق تفکر انقلابیگری و روحیه جهادی، همیشه در کنار مردم بوده و مردم نیز این نیرو را به عنوان فرزندان خود می بینند و با حمایتشان از این سرمایه عظیم انسان محور و اجتماعی محور، ارادت خود را نشان داده اند.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از سه کلانتری ۱۳، ۱۴ و ۱۵ به عنوان کلانتری های برتر شهرستان همدان، از نیروی های پلیس مبارزه با سرقت به دلیل سرعت عمل در دستگیری سارقان طلافروشی تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/ز



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *