شیطنت عجیب افشاریان درباره انتخاب سرپرست تیم ملی فوتبال؛ رضاییان به انگلیسی مسلط است؟

14:07 - 25 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۶۲۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اظهار نظر عجیب رئیس کمیته داوران در مورد مدیر جدید تیم ملی و جانشین حمید استیلی واکنش‌های زیادی در پی داشته است.

خبرگزاری میزان - خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران که در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز عضویت دارد صبح امروز(جمعه) مهمان برنامه تلویزیونی ورزشگاه بود و در این برنامه از البسه و سرود تیم ملی در جام جهانی تا معرفی سرپرست جدید و جانشین حمید استیلی صحبت‌هایی انجام داد.

وی در بخشی از صحبت‌های خود و در پاسخ به سوالی در مورد جیاگزین حمید استیلی ضمن تشکر از زحمات وی اعلام کرد که بهرام رضاییان با توجه به حضور مستمر در اردوی تیم ملی به عنوان مدیر جدید تیم ملی فوتبال انتخاب شده و این خبر به صورت رسمی در یکی، 2 روز آینده اعلام خواهد شد.

اعلام این خبر بسیار مهم برای اهالی فوتبال از سوی افشاریان در ساعات گذشته حواشی زیادی در پی داشته است. از یک سو باتوجه به سمتی که افشاریان به عنوان رئیس کمیته داوران دارد، وی در جایگاهی قرار ندارد که سرپرست تیم ملی فوتبال را بدون آنکه این خبر به صورت رسمی از سایت فدراسیون فوتبال منتشر شود، اعلام کند.

این در حالیست که در چند روز گذشته اخبار زیادی پیرامون انتخاب محمد فنایی به عنوان جایگزین خداداد افشاریان در پست ریات کمیته داوران مطرح بوده، اما با وجود این جوسازی‌ها هنوز خبر رسمی از سوی فدراسیون فوتبال در این باره منتشر نشده و اگر به شنیده‌ها باشد پس باید خبر کنار گذاشتن افشاریان هم جدی گرفته شود.

از سوی دیگر یکی از اصلی‌ترین معیارها در مورد انتخاب مدیر تیم ملی فوتبال موضوع تسلط به زبان انگلیسی است که با توجه به عدم تسلط بهرام رضاییان به زبان انگلیسی می‌توان ادعا کرد که اعلام خبر غیر موثق انتخاب سرپرست جدید تیم ملی فوتبال از سوی افشاریان چیزی جز شیطنت و تفرقه آفرینی نبوده است.

از همین رو می‌توان نتیجه گرفت که به احتمال زیاد خبر انتخاب رضاییان به عنوان جایگزین استیلی دور از ذهن است و باید دید فدراسیون فوتبال در روزهای آتی چه کسی را به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *