محمدی نتیجه را به حریفی از کره جنوبی واگذار کرد

16:54 - 21 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۳۸۷۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
احمد محمدی نماینده وزن سومی المپیکی کشورمان در دومین مبارزه خود برابر تکواندوکار کره ای نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۸ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از روز جمعه - ۱۹ مردادماه با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۵۸ کشور در شهر "مسکو" روسیه آغاز و امروز به پایان می‌رسد.

امروز (یکشنبه – ۲۱ مردادماه) و در روز پایانی مبارزات اوزان ۸۰- کیلوگرم مردان و ۴۹- کیلوگرم گروه زنان برگزار می‌شود که احمد محمدی به عنوان آخرین نماینده ایران به مصاف رقبای خود می‌رود.

تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدار به مصاف «مویسس هرناندز» از دومینکن رفت و توانست با نتیجه ۹ بر ۱۰ این هوگوپوش را شکست دهد.

محمدی در ادامه به مصاف «هون کیم» از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ رفت و نتیجه را ۲۳ بر ۱۷ واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۴ می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *