ویرایش جدید کتاب «جاذبه حسینی» منتشر شد

13:10 - 19 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۷۴۷۵
در آستانه‌ی اربعین حسینی چاپ پنجم کتاب «جاذبه حسینی» از سوی انتشارات انقلاب اسلامی با ویرایش جدید، طرح جلد و صفحه آرایی جدید منتشر شد.

خبرگزاری میزان - در آستانه‌ی اربعین حسینی چاپ پنجم کتاب «جاذبه حسینی» از سوی انتشارات انقلاب اسلامی با ویرایش جدید، طرح جلد و صفحه آرایی جدید منتشر شد.

کتاب «جاذبه حسینی» دربردارنده‌ی گزیده‌ی بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) درباره حضرت زینب (سلام الله علیها) و اربعین حسینی است.

جذابیت های جاذبه حسینی

محتوای این کتاب از کتاب شاخص و برجسته‌ی «آفتاب در مصاف» استخراج شده و در ویرایش جدید آن، بیانات معظم‌له تا پایان سال ۱۴۰۰ نیز به این کتاب افزوده شده است.

کتاب «جاذبه‌ی حسینی»

بخشی از کتاب جاذبه حسینی

بخشی از بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) در این کتاب مرتبط با ویژگی‌های شخصیّتی حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) و فلسفه اقدامات آن حضرت در دوران حیات و به‌خصوص پس از نهضت عاشورای حسینی است.
در بخش دیگر نیز به بررسی اهمیّت و ابعاد «اربعین» و «شرح زیارت اربعین» در بیانات رهبر معظّم انقلاب پرداخته شده است.

گفتنی ست تاکنون ۱۱ هزار نسخه این کتاب منتشر شده و چاپ پنجم کتاب «جاذبه حسینی» در ۱۳۶ صفحه و با ویرایش، طرح جلد و صفحه آرایی جدید در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

مخاطبان می‌توانند برای تهیه‌ی این کتاب به پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به آدرس www.khameneibook.ir و کتابفروشی‌های سراسر کشور مراجعه نمایند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *