قلیچ: تارتار برای پیروزی مقابل پرسپولیس انگیزه فراوانی دارد/ دست‌های پشت پرده باعث ابقای اسکوچیچ شد

7:45 - 22 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۴۲۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل نقل و انتقالات هزینه‌های بالا و هنگفتی را برای جذب بازیکنان انجام داد و حالا دیگر هیچ پولی برایش باقی نمانده است.

وحید قلیچ در گفت‌وگو با میزان، درباره تجمع هواداران پرسپولیس مقابل این باشگاه اظهار داشت: از وقتی که مسئولان استقلالی وارد پرسپولیس شده‌اند و سمت گرفته‌اند دیگر من هم برای تجمع به جلوی در باشگاه نمی‌روم. با اینکه هم اکنون پرسپولیس دو مهاجم خوب مانند مهدی عبدی و حامد پاکدل را دارد، اما هواداران برای عدم جذب یک فوروارد خوب به نشانه اعتراض جلوی در باشگاه تجمع کردند و از مدیران خواستند تا هر چه زودتر یک مهاجم ششدانگ برای تیم جذب شود که در نهایت این اتفاق افتاد.

وی در پاسخ به سوال که چرا باشگاه پرسپولیس در جذب مهاجم خارجی اینهمه زمان هدر داد، اما تیم‌های دیگر به راحتی بازیکن خارجی جذب کردند، عنوان کرد: پرسپولیس در ابتدای فصل نقل و انتقالات هزینه‌های بالا و هنگفتی را برای جذب دروازه‌بان، دفاع و هافبک انجام داد و در ادامه از نظر مالی به مشکل خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: همیشه اولین بازی برای هر تیمی بسیار سخت است و دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن اصفهان هم مشکل خواهد بود. چون برخی از بازیکنانی که پرسپولیس جذب کرده است آنچنان در مرز آمادگی قرار ندارند. مهدی تارتار هم برای پیروزی در این بازی انگیزه فراوانی دارد. بازی‌های بعدی پرسپولیس در لیگ برتر هم سخت است. هفته دوم با فولاد خوزستان دیدار می‌کند و هفته سوم با آلومینیوم اراک بازی خواهد کرد. امسال اکثر تیم‌ها با جذب بازیکنان خوب و باتجربه سعی دارند تا نتیجه مطلوبی بگیرند.

وی ادامه داد: لیگ برتر فوتبال امسال در سال جام جهانی است و بازیکنان انگیزه‌های زیادی برای حضور در تیم ملی را دارند. به طور حتم لیگ برتر امسال جام شگفتی‌هاست و تیم‌های کوچک یقه تیم‌های مدعی قهرمانی را خواهد گرفت. به نظرم پیش بینی قهرمان بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر راحت نیست و 7-8 تیم مدعی داریم.

قلیچ با اشاره به اینکه دودستگی در تیم ملی باعث خواهد شد تا فوتبال ایران در جام جهانی متضرر شود، خاطرنشان کرد: بعد از اینکه تیم ملی به جام جهانی صعود کرد باید اسکوچیچ را به خانه‌اش می‌فرستادند، اما دست‌های پشت پرده باعث شد تا کماکان او به عنوان سرمربی تیم ملی باقی بماند، چون اندازه‌‌اش در حد جام جهانی نبود. این ابقای اسکوچیچ باعث دودستگی بازیکنان تیم ملی شد و الان هر کسی حرف خودش را می‌زند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *