محمدخانی: پرسپولیس تیم کاملی برای قهرمانی بسته/ انتخاب سرمربی تیم ملی در هیچ جای دنیا به بازیکن ربطی ندارد

13:31 - 28 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۸۴۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در انتخاب سرمربی فقط فدراسیون فوتبال حرف و اول و آخر را می‌زند و نباید به بازیکن یا فرد دیگری اجازه دخالت دهد.

ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس هم اکنون با یک برنامه خوب تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرده و شرایط مناسبی از هر لحاظ دارد. در فصل نقل و انتقالات هم بازیکنان تأثیرگذاری جذب شدند و اگر باشگاه بتواند فقط یک مهاجم دیگر برای شروع این فصل مسابقات به خدمت بگیرد، کادر فنی هیچ دغدغه‌ای نخواهد داشت.

وی افزود: فصل‌ قبل تنها کمبود پرسپولیس نداشتن یک مهاجم شش‌دانگ و گلزن بود. باشگاه باید در روزهای آینده یک مهاجم سرعتی و زهردار بگیرد، تا مشکل کمبود مهاجم این تیم در سال‌های اخیر مرتفع شود. در تمامی پست‌ها بازیکنان خوبی جذب شده‌اند و امسال تیم کاملی برای قهرمانی بسته شده است. امیدوارم تیم بدون حاشیه و با آرامش بتواند قهرمان شود و رضایت هواداران را جلب کند.

*پرسپولیس امسال مدعی اول قهرمانی است

محمدخانی در مورد اینکه بازیکنان تازه وارد به پرسپولیس، ستاره‌های آینده فوتبال ایران خواهند شد، عنوان کرد: چند بازیکن تازه وارد به پرسپولیس پیوسته‌اند که اصلاً هواداران از آن‌ها شناخت زیادی ندارند. این بازیکنان جویای نام با بازی طی یک فصل و درخشش در پرسپولیس، شایستگی خودشان را بیشتر به فوتبال ایران، نشان می‌دهند. پرسپولیس تیم بزرگی است و این بازیکنان بعد از ستاره شدن می‌توانند به تیم ملی ایران و حتی تیم‌های خارجی و اروپایی ترانسفر شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بستن یک تیم خوب تضمین کننده برای قهرمانی است، تصریح کرد: سرمربی در قهرمان کردن یک تیم تاثیر زیادی دارد و تفکرات او به عنوان مسئول فنی حرف اول و آخر را می‌زند. پرسپولیس امسال با یک تیم بسیار خوب و با سرمربیگری گل‌محمدی، مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر است. همچنین تجربه بالای نیمکت پرسپولیس با حضور مربیانی همچون کریم باقری و سیدجلال حسینی برای قهرمانی پرسپولیس در این فصل کمک خواهد کرد.

*امیدوارم کسی رییس فدراسیون شود که خاک خورده فوتبال باشد

وی در مورد بروز مسائل حاشیه‌ای در تیم ملی فوتبال تاکید کرد: رفتن یا نرفتن و انتخاب سرمربی تیم ملی در هیچ جای دنیا ربطی به بازیکن ندارد. در انتخاب سرمربی فقط فدراسیون فوتبال حرف و اول و آخر را می‌زند و نباید فدراسیون به بازیکن یا فرد دیگری اجازه دهد تا در اختیاراتش دخالت کند.

محمدخانی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: شنیده‌ام خیلی افرادی که در گذشته در فدراسیون فوتبال حاضر بودند هم برای گرفتن پست‌های ریاست، نایب رئیسی، هیأت رئیسه و ... کاندید شده‌اند. امیدوارم کسی به ریاست فدراسیون برسد که خاک خورده فوتبال و فردی اصلح باشد و دلش برای جوانان این مملکت بسوزد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *