آخرین تحولات میدانی استان الحدیده یمن؛ شمار تلفات نیرو‌های مزدور به هزار و ۲۴۵ تن رسید + نقشه میدانی

21:40 - 16 تير 1397
کد خبر: ۴۳۴۴۶۴
آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی نوار ساحلی استان الحدیده در غرب یمن حاکیست، نیرو‌های ارتش یمن و رزمندگان انصارالله پس از دو ماه درگیری سنگین، تلاش نیرو‌های مزدور تحت فرمان ائتلاف غربی- عربی - صهیونیستی را برای اشغال شهر بندری الحدیده ناکام گذاشته اند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی نوار ساحلی استان الحدیده در غرب یمن حاکیست، نیرو‌های ارتش یمن و رزمندگان انصارالله پس از دو ماه درگیری سنگین، تلاش نیرو‌های مزدور تحت فرمان ائتلاف غربی- عربی - صهیونیستی را برای اشغال شهر بندری الحدیده ناکام گذاشته اند.

آخرین تحولات میدانی استان الحدیده یمن؛ شمار تلفات نیرو‌های شورشی به هزار و ۲۴۵ تن رسید + نقشه میدانی

نیرو‌های مزدور تحت فرمان ائتلاف در جریان درگیری‌های ۶۰ روز گذشته درصدد بودند با اشغال تمامی نوار ساحلی استان الحدیده خود را به شهر بندری الحدیده برسانند و ارتباط نیرو‌های یمنی را با دنیای خارج قطع کنند.

اما با ایستادگی نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله، حومه جنوبی فرودگاه الحدیده به گورستان نیرو‌های مزدور تبدیل شد و آرزوی آنان برای رسیدن به شهر بندری الحدیده بدون نتیجه مانده است.

به گزارش میزان، نیرو‌های مزدور تحت فرمان ائتلاف پس از متحمل شدن ضربات سنگین، شانس خود را برای اشغال فرودگاه «الحدیده» در چند مرحله به صورت متوالی آزمایش کردند، اما با واکنش قاطع نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله مواجه شدند.

در حال حاضر، هدف نخست نیرو‌های مزدور تحت فرمان ائتلاف در نوار ساحلی غرب یمن رسیدن به فرودگاه الحدیده است و روز گذشته هم آنان حملات سنگینی را از منطقه «المنظر» علیه نیرو‌های یمنی انجام دادند.

آخرین تحولات میدانی استان الحدیده یمن؛ شمار تلفات نیرو‌های شورشی به هزار و ۲۴۵ تن رسید + نقشه میدانی

یک منبع میدانی در گفت: وگو با میزان به جزئیات این حملات اشاره کرد و افزود: نیرو‌های مزدور با پشتیبانی گسترده هوایی و دریایی برای اشغال فرودگاه الحدیده وارد عمل شدند، اما پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته با متحمل شدن ضربات مهلک مجبور به عقب نشینی شدند.

آخرین تحولات میدانی استان الحدیده یمن؛ شمار تلفات نیرو‌های شورشی به هزار و ۲۴۵ تن رسید + نقشه میدانی

این منبع میدانی گفت: نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله در جریان درگیری‌ها با شلیک موشک‌های حرارتی موفق شدند ۱۰ خودروی نظامی نیرو‌های مزدور را در حومه جنوبی فرودگاه الحدیده منهدم کنند.

به گزارش میزان، براساس اطلاعات منتشر شده، شمار تلفات نیرو‌های مزدور در سواحل غربی یمن به حدود هزار و ۲۴۵ تن رسیده است و هزاران تن دیگر هم مجروح شده اند؛ تعداد خودرو‌های نظامی منهدم شده نیرو‌های مزدور هم به ۳۶۵ رسیده است.



ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
نوش جون تروریست های وهابی، صهیونیستی و آمریکایی به یاری خداوند نیروهای انصارالله یمن درسی فراموش نشدنی به این جنایتکار های وحشی میدهند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *