رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رفیعی: به صرف خریدهای خوب نمی‌توان درباره قهرمانی حرف زد/ برای شماره 7 از پروین اجازه می‌گیرم

16:55 - 25 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۴۰۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال قبل هم صبحت از بازگشت بود، اما باید بستر فراهم باشد، امسال بهترین زمان بود.

خبرگزاری میزان - سروش رفیعی، هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از عقد قرارداد 2 ساله با قرمزهای پایتخت صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بابت بازگشت به پرسپولیس خوشحالم امیدوارم بتوانم محبت هواداران را با تلاش و کسب نتایج خوب جبران کنم. سال قبل هم صبحت از بازگشت بود، اما باید بستر فراهم باشد، امسال بهترین زمان بود.

*خوشحال می‌شوم دوباره بتوانم شماره ۷ پرسپولیس را بپوشم، اول باید از علی پروین اجازه بگیرم و اگر هواداران دوست داشته باشند این اتفاق خواهد افتاد.

*حضور در تیم ملی باتوجه به بازگشت به پرسپولیس؟ مطمئناً تأثیر گذار است هرچند موضوع اصلی به عملکرد بازیکن و تصمیم سرمربی برمی‌گردد، اما با شرایط و نگاهی که به پرسپولیس است کمک می‌کند عملکرد بهتری برای رسیدن به تیم ملی داشته باشم.

*حواشی پیرامون بازگشت به پرسپولیس؟ هواداران همیشه به من لطف داشته‌اند حتی در این مدتی که نبودم و همواره چه در فضای مجازی چه رو در رو نسبت به بازگشت من مشتاق بودند و من را مورد لطف خود قرار می‌دادند. تقریباً از مدتی قبل این موضوع روشن شده بود چون می‌دانستند من علاقمند به بازگشت هستم

*فصل پیش رو؟ انتظار همیشه از پرسپولیس بالاست. خریدهای خوبی داشتیم، اما‌ به صرف اینکه بازیکنان خوبی دارید نمی‌توانید از الان درباره قهرمانی صحبت کرد. همه ما وظیفه داریم وظایفمان را به بهترین شکل انجام دهیم و زمانیکه همه چیز خوب پیش برود تن موفقیت و قهرمانی به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *