درخشان: ۲ علت ششمین قهرمانی را از پرسپولیس گرفت/ تاکتیک خوبی برای گلزنی نداشتیم

0:15 - 12 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۳۸۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکن خودش باید شرایط ایده آل را پیدا کند، اما اکثر بازیکنان پرسپولیس در این فصل نخواستند به این شرایط برسند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل شهرخودرو اظهار داشت: پرسپولیس بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و شایستگی های خود را در این بازی نشان داد. پرسپولیس در این فصل تاکتیک خوب برای رسیدن به گل نداشت و از همین موضوع ضربه خورد.

وی افزود: پرسپولیس با این برد تقریبا 90 درصد به نایب قهرمانی نزدیک شد و از این حیث با پیروزی در بازی بعد این اتفاق را رقم خواهد زد. پرسپولیس فصل خوبی را داشت، اما خریدهای بی اساس در فصل نقل و انتقالاتی و عدم هماهنگی و حواشی که بازیکنان چه در میدان و چه بیرون از میدان داشتند باعث آسیب به این تیم شد. همین دو دلیل می‌تواند جوابگوی این سوال باشد که چرا این فصل ما به ششمین قهرمانی دست پیدا نکردیم.

پیشسکوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد یحیی گل‌محمدی و ادامه همکاری با وی برای فصل آینده تصریح کرد: برای بحث در مورد تغییر کادرفنی در این مقطع بسیار غیرحرفه‌ای و اشتباه است، زیرا مربی تیم را برای فصل آینده حاضر می‌کند و در چنین شرایطی تغییر مربی می‌تواند نتیجه بر عکس داشته باشد. نمی‌شود تمام اتفاقات و ناکامی‌ها را به کادرفنی ربط داد. در این فصل امتیازات زیادی از دست دادیم که همه عوامل در آن دخیل هستند، اما با همت بازیکنان و تلاش کادرفنی ما می‌توانیم فصل بعد دوباره به روزهای اوج برگردیم.

درخشان در خصوص فعالیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالاتی عنوان کرد: طبق عملکردی که از بازیکنان پرسپولیس در این فصل مخصوصاً در این چند بازی پایانی دیدیم نشان داد که این تیم در برخی نقاط ضعف دارد و یحیی به این نقاط تا حدودی واقف است و می‌داند در کدام پست به بازیکن احتیاج دارد و طبق آن بازیکن جذب می‌کند. امیدوارم اینبار نقاط ضعف تیم برطرف شود و بازیکنانی که جذب می‌شوند بتوانند کمک کنند. برای قهرمانی ما بازیکن‌های بزرگ می‌خواهیم و بازیکنان کوچک نمی‌توانند قهرمانی بیاورند.

وی در پایان درباره عملکرد بازیکنان در این فصل خاطرنشان کرد: بازیکنانی که پرسپولیس جذب کرد بازیکنان کوچکی نبودند، اما نتوانستند خودشان را نشان دهند. بازیکن خودش باید شرایط ایده آل را پیدا کند و چیزی که مشخص است این است که اکثر بازیکنان پرسپولیس نخواستند به این شرایط برسند و در این فصل بر خلاف پنج فصل اخیر کم کاری کردند. امیدوارم در فصل نقل و انتقالاتی در وهله اول نسبت به تاکتیکی که داریم بازیکن جذب کنیم و در وهله دوم بازیکنان با کیفیت و خوب را به خدمت بگیریم.

 انتهای پیام/


برچسب ها: حمید درخشان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *