حرکت در لبه تکنولوژی؛ گام مهم در افزایش توان بازدارندگی در برابر دشمنان

12:46 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۲۵۸۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دانش‌افزایی و حرکت بر لبه تکنولوژی و فناوری روز، باعث افزایش توان بازدارندگی در برابر دشمنان می‌شود.


خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در آیین تقدیر از دانش‌آموختگان برتر دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری اظهار داشت: از امروز شما عزیزان به‌عنوان یک افسر با دانش و نظامی وارد جامعه می‌شوید؛ بنابراین تمام رفتار و کردار شما در جامعه باید معرف شخصیت ارزشی و نظام‌مندتان باشد.


وی خطاب به دانش‌آموختگان با بیان اینکه شما سرباز مخلص ولایت هستید گفت: شما افتخار مردم و کشورتان هستید و از این جهت که لباس خدمت به مردم را به تن کرده‌اید و در راستای امنیت‌بخشی به کشور و میهن‌تان گام برمی‌دارید، قطعاً مورد لطف و عنایت پروردگار هستید.


فرمانده نیروی هوایی ارتش، ولایتمداری را مهم‌ترین مؤلفه شخصیتی یک افسر نظامی عنوان و تصریح کرد: امروز جامعه با رویکرد سرباز ولایت به شما نگاه می‌کند و سربازان ولایت باید با دو بال علم و دانش و معنویت و تقوا بر قله‌های پیشرفت و تعالی حرکت کنند.


امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه امروز دنیای استکبار به هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: تلاش شما دانشجویان و جوانان در حوزه دانش‌افزایی و حرکت در لبه تکنولوژی و فناوری روز، باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و افزایش توان بازدارندگی در برابر دشمنان این مرز و بوم است.


وی با تأکید به اهمیت رشد کیفی نیروی انسانی اظهار داشت: شما پرچم‌داران اسلام و آینده‌سازان نیروی هوایی هستید و هرچه در مسیر رشد و تکامل قرار بگیرید، کشور در آینده با اقتدار بیشتری در حوزه تمدن‌سازی قرار می‌گیرد.


فرمانده نیروی هوایی ارتش، فضای مجازی را بستری تهدیدزا و فرصت‌آفرین عنوان و خاطرنشان کرد: ما باید در این بستر نگاهی عمیق و عالمانه به فرصت‌ها داشته باشیم و هدفمندانه از این فضا بهره ببریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *