صحرانورد: هروی مانند یک پدر بالای سر تیم ملی کاراته است/ پای شخص سومی در میان است!

13:00 - 01 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۷۸۵۹۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
پیشکسوت کاراته ایران گفت: حس می‌کنم در داستان درگیری امیر مهدی‌زاده و شهرام هروی پای یک شخص سومی در میان است.

سیامک صحرانورد در گفت‌وگو با میزان، درباره حواشی ایجاد شده بین امیر مهدی‌زاده و شهرام هروی اظهار داشت: در جریان این مباحث قرار دارم و از اتفاقات پیش آمده ناراحت هستم. حدود 10 روز قبل با مهدی‌زاده صحبت کردم و گفتم این رفتار شایسته شخصیت او، کادرفنی و کاراته ایران نیست و حتی صحبت‌های امیر درخصوص جواد سلیمی را هم نکوهش کردم.

وی افزود: شهرام هروی مثل یک پدر بالای سر بچه‌های تیم ملی بوده و من بارها دیده‌ام از جیب خودش هم هزینه می‌کند. حتی وقتی بچه‌ها مشکل خانودگی دارند، شهرام به آنها کمک می‌کند و نباید زحمات او را اینگونه زیر سوال ببریم.

پیشکسوت کاراته ادامه داد: اینکه من بگویم تا زمانی که هستم همه چیز خوب است و بعد از رفتنم همه را مقصر بدانم کار درستی نیست. امیر یکی از مفاخر کاراته ایران بوده، اما چند رقابت آخری که حضور داشته نشان می‌دهد از روزهای اوج فاصله گرفته است. او حتی در پاریس مربی خودش را هم کنارش داشت که باز هم نتیجه نگرفت.

وی با اشاره به اینکه کاراته ایران به هیچ بازیکنی واسطه نیست تصریح کرد: ظرفیت این رشته در ایران به قدری بالا است که برای هر ورزشکاری جانشین سطح بالایی وجود دارد. در رقابت‌های رده پایه بارها دیده‌ایم که کاراته‌کاهای باکیفیتی داریم که می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. نظر من این است که بازیکن خودش باید با این حقیقت کنار بیاید که هر آمدنی یک رفتنی دارد.

صحرانورد در پاسخ به این سوال که آیا مهدی‌زاده از طرف کسی تحریک می‌شود تا این صحبت‌ها را انجام دهد، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم 100 درصد و با قاطعیت در این خصوص نظر بدهم، اما به نظر من پای شخص سومی وسط است. امیر یک کاراته‌کای حرفه‌ای است و بعید است این حرف‌ها را بزند، اما بالاخره یک خبرهایی هم به گوش ما می‌رسد که عده‌ای او را تحریک می‌کنند تا صحبت‌های جنجالی را مطرح کند. در مجموع امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود و کاراته از حاشیه فاصله بگیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *