عسکری: شروع خوبی با تکواندوی مکزیک داشتم/ تکلیف قرارداد بلند‌مدتم‌ به زودی مشخص می‌شود

9:45 - 23 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۲۷۱۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی تیم ملی تکواندوی مکزیک‌ با بیان اینکه کسب عنوان بهترین مربی بخش مردان مسابقات پان‌آمریکن‌ شروع خوبی برایم‌ بود گفت: تکلیف قرارداد بلند مدتم‌ با این تیم طی چند روز آتی مشخص می‌شود.

مهران عسکری در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم ملی تکواندوی مکزیک در مسابقات اخیر، اظهار داشت: دو رویداد ۴۰ امتیازی پان‌امریکن‌ و ۲۰ امتیازی کاپ‌ آزاد دومنیکن را پشت سرگذاشتیم. در پان‌امریکن‌ که اهمیت بیشتری داشت با دو تیم کامل به میدان رفتیم، اما در کاپ‌ آزاد دومنیکن‌ به چند بازیکن‌ که مصدومیت داشتند استراحت دادیم.

وی در مورد شرایط تیم ملی تکواندوی مکزیک، گفت: این تیم به دلیل شرایط کرونایی حدود یکسال و نیم‌ اردویی نداشت و در همین مدت کوتاه که به این کشور آمدم اولین اردو را برگزار کردیم. تنها ۲۳ روز برای حضور در این رویدادها زمان داشتیم‌ و در این مدت کوتاه و اینکه انتخابی نیز قبل از حضور من‌ انجام شده بود، نتایج قابل قبول بود. از طرفی به عنوان بهترین مربی بخش مردان پان‌امریکن‌ انتخاب شدم که شروع خوبی برایم‌ بود و امیدوارم ادامه داشته باشد.

مربی تیم ملی تکواندوی مکزیک در خصوص مدت قراردادش‌ با فدراسیون مکزیک توضیح داد: ابتدا قرادادی ۲ ماهه امضا کردم تا شرایط را بسنجم و اکنون‌ تیم برای گرندپری‌ رُم‌ هم ثبت نام شده که نشان از مثبت بودن شرایط دارد. این تیم تغییرات اساسی نیاز دارد و باید برای قرارداد بلندمدت مذاکره کنیم. در 4-5 روز آتی تکلیف قراردادم مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *