پس از 3 فصل ناکامی در قهرمانی؛ سپاهان از لیگ برتر والیبال کنار کشید

12:14 - 20 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۱۱۶۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم والیبال سپاهان اصفهان پس از چند فصل ناکامی در کسب عنوان قهرمانی از تیم‌داری در لیگ برتر والیبال کناره‌گیری کرد.

خبرگزاری میزان - تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پس از آنکه در سال 1397 موفق به صعود به رقابت‌های لیگ برتر والیبال شد، همانند تیم‌های خود در سایر رشته‌های ورزشی مانند فوتبال سرمایه‌گذاری خوبی در رشته والیبال انجام داد.

هدف سپاهانی‌ها از همان نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر والیبال برای کسب عنوان قهرمانی برنامه‌ریزی شده بود و در طول این 3 سالی که سپاهان در لیگ برتر حضور داشت همواره از برترین مربیان و بازیکنان استفاده کرده است، اما با وجود صرف هزینه‌های میلیاردی زردپوشان اصفهانی از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر والیبال ناکام ماندند و سومی بهترین عنوان این تیم در طول این چند فصل حضور در لیگ برتر والیبال بوده است.

از همین رو و با اعلام محمدرضا ساکت، تیم والیبال سپاهان اصفهان به دلیل عدم دستیابی به اهداف باشگاه قید تیم‌داری در لیگ برتر والیبال را زده و قرار است این تیم دوباره کار خود را در لیگ یک پیگیری کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در حاشیه قهرمانی این تیم در لیگ برتر هندبال درباره کنار کشیدن از لیگ برتر والیبال، گفت: با توجه به سیاست‌گذاری جدید در هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تصمیم گرفته شد تا این باشگاه به سمت بازیکن‌سازی و استعدادپروری در سطح استان حرکت کند. بنابراین با یک تیم جوان در لیگ یک والیبال شرکت خواهیم کرد و تلاش در کشف و پرورش بازیکنان بومی مستعد خواهیم داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *