درخشان: اخراج عالیشاه دست پرسپولیس را بست/ استقلال نگاه ویژه داوران را دارد

2:33 - 15 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۳۴۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال خیلی خوش شانس است که نگاه ویژه داوران را همراه خود دارد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود به نحوی که در هر دو نیمه بازیکنان پرسپولیس تسلط خوبی روی بازی داشتند. به نظرم اگر صحنه اخراج عالیشاه نمی افتاد این شرایط مهیا بود تا پرسپولیس بیشتر به گل برسد، اما اخراج عالیشاه دست پرسپولیس را بست.

وی‌ ادامه داد: تمیروف چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت‌ و اگر دقت می کرد هم می توانست با زدن ۲ گل اتفاقات‌ گذشته را به فراموشی بسپارد و هم حاشیه امنیت خوبی برای تیم ایجاد کند. پس از دست رفتن موقعیت ها واقعاً پرسپولیس زیر فشار زیادی بود، اما خداراشکر با زدن گل زود هنگام در شروع نیمه دوم حاشیه امنیت خوبی برای خودش ایجاد کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: با تساوی استقلال، پرسپولیس به برد نیاز داست و خوشبختانه فاصله ۶ امتیازی به ۴ امتیاز کاهش یافت. اکنون حساسیت بیشتر از قبل شده است. این برد به شکلی از نظر روحی و روانی هم کمک زیادی به بازیکنان پرسپولیس کرد تا با امیدواری بیشتری لیگ را دنبال کنند.

درخشان با بیان اینکه اکنون باید در بازی با ذوب آهن‌ نگاه بازیکنان پرسپولیس این باشد تا به برد فکر کنند، گفت: اگر بازیکنان دنبال این هستند تا مدعی قهرمانی در لیگ باشند باید نگاه این باشد تا ۱۵ امتیاز باقیمانده را بگیرند. مساوی هم زشت است و به درد ما‌ نمی‌خورد.

وی افزود: سپاهان تیمی به مراتب بهتر از قبل شده بود و خیلی شرایط روحی و روانی آنها پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا بهتر و روان تر شده است. معتقدم استقلال خیلی خوش شانس است که نگاه ویژه داوران را همراه خود دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: در بازی با ذوب آهن بحث اصلی برنده شدن است‌ و نگاه شاگردان یحیی باید اینطور باشد تا ببرند. اعتقادم این است هر بازی حکم فینال را برای ما دارد. خداراشکر تعطیلی لیگ بازسازی خوبی برای تیم ما بود که هم مصدومان تیم برسند و هم از لحاظ ذهنی آرامش خوبی برای بازیکنان ایجاد شود تا اتفاقات گذشته را فراموش کنند تا با انگیزه بالاتری ۵ هفته پایانی لیگ را پشت سر بگذارند و برا اعتلای نام پرسپولیس از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *