محمودی جو ورزشگاه را به هم ریخت/ خونه‌به‌خونه در فینال شرکت نکند باید جریمه‌اش را بدهد/ تمام این حواشی به خاطر فوتبال پاک است!/ نمی‌خواستم اتفافات تبریز در بابل رخ بدهد

9:43 - 10 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۵۹۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت:تحریک کردن هواداران توسط محمودی باعث شد که آنها شیشه رختکن برق شیراز را بشکنند.

محمودی جو ورزشگاه را به هم ریخت/ خونه‌به‌خونه در فینال شرکت نکند باید جریمه‌اش را بدهد/ تمام این حواشی به خاطر فوتبال پاک است!/ نمی‌خواستم اتفافات تبریز در بابل رخ بدهدسعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درخصوص اینکه محمودی سرپرست تیم خونه‌به‌خونه اعلام کرده که از او به خاطر درگیری‌های بازی روز گذشته با برق شیراز و درگیری فیزیکی که ایجاد شده، شکایت کرده است، اظهار داشت: کسی تا الان از من شکایت نکرده است. محمودی من را هول داد و من هم او را هول دادم! اتفاقا می‌خواهم به خاطر نشر اکاذیب از محمودی به کمیته اخلاق شکایت کنم، چون او جو ورزشگاه را بهم ریخت و این مسائل را به راه انداخت و خیلی جالب است که محمودی به من می‌گفت که تو را به زندان می‌اندازم!

وی درخصوص اینکه اگر تیم خونه به خونه بخواهد در فینال جام حذفی بازی نکند چه اتفاقی رخ می‌دهد، عنوان کرد: نهایتش این است که خونه‌به‌خونه انصراف می‌دهد و بعدش هم جریمه اش را می‌دهد. دو تیم به فینال جام حذفی آمده‌اند و باید مقابل هم قرار بگیرند. حالا اگر خونه‌به‌خونه در فینال شرکت نکند، طبق قانون برخورد می‌کنیم، ضمن اینکه اگر چنین درخواستی دارند باید کتبا بگویند.

مسئول مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا روز گذشته شاهد فوتبالی پاک در هفته پایانی لیگ یک بودیم، گفت: تمام این درگیری‌ها و مسائلی که در بابل پیش آمد، به خاطر فوتبال پاک بود. ما می‌خواستیم بدون هیچ حرف و حدیثی بازی برگزار شود وگرنه من می‌توانستم به خاطر اعتراض‌های رحمان رضایی تیم داوری را بیرون بکشم و نتیجه بازی را به کمیته انضباطی بسپارم، اما این کار را نکردم و حاشیه‌ای ایجاد نشود.

فتاحی در ادامه توضیحاتش درخصوص درگیری با محمودی تاکید کرد: این آقا برای خودشیرینی مقابل آقای حسن‌زاده من را هول داد و من هم او را هول دادم. اتفاقا خود اینها در ورزشگاه شایعه کردند که نفت مسجد سلیمان ۳ بر ۲ عقب افتاده. من خودم به محمودزاده زنگ زدم و او به من گفت: بازی ۲-۲ است. به خاطر اینکه آن حواشی بازی تراکتورسازی و نفت تهران پیش نیاید این کار را کردم تا اتفاقی نیفتد. اتفاقا هم به خود حسن‌زاده گفتم که بازی آن طرف مساوی است. باید اینجا از مردم بابل تشکر کنم که تا پیش از آن اتفاقات فقط تیم خودشان را تشویق می‌کردند، اما محمودی آمد و با شلوغ کاری تماشاگران را تحریک کرد و آن حواشی به وجود آمد. همین تحریک کردن هواداران باعث شد که آنها شیشه رختکن برق شیراز را بشکنند.

وی در پایان درخصوص اینکه کمیته انضباطی به حواشی هواداران خونه‌به‌خونه ورود می‌کند یا کمیته اخلاق، گفت: درخصوص تماشاگران کمیته انضباطی تصمیم می‌گیرد و درخصوص محمودی، کمیته اخلاق.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *