انحلال احتمالی تیم بانک سرمایه ارتباطی به جذب بازیکنان ملی‌پوش ندارد/ تیم‌های دیگر هم ملی‌پوش داشته‌اند اما موفق‌نبوده‌اند

16:41 - 26 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۶۵۴۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه گفت: میزان هزینه‌ای که ما داشتیم تفاوت زیادی با دو، سه تیم دیگر نداشته است.

احمد سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این که گفته می‌شود تیم والیبال بانک سرمایه منحل خواهد شد، اظهار داشت: فردا (یکشنبه) جلسه مجمع باشگاه است و در این جلسه در خصوص موضوعات مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد. ضمن این که در خصوص انحلال یا عدم انحلال باشگاه هم تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: خداراشکر هزینه‌های باشگاه نسبت به قبل خیلی کمتر شده و نتیجه خوبی در ایران و آسیا گرفتیم. باید تا جلسه فردا منتظر بمانیم و در این جلسه همه چیز مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه تصریح کرد: به نظر من حیف است تیم بانک سرمایه منحل شود. ما از تیم قهرمان لیگ فرانسه، ترنتینو ایتالیا دعوت‌نامه داریم تا بازی دوستانه برگزار کنیم. ان‌شاءالله که هر اتفاقی که رخ می‌دهد خیر باشد.

سعادتمند درباره این که گفته می‌شود انحلال تیم بانک سرمایه به جذب بازیکنان ملی‌پوش و گرانقیمت مربوط است، گفت: اصلا این موضوع ارتباطی به جذب بازیکنان ملی‌پوش ندارد. تیم‌های دیگر هم بوده اند که تعداد زیادی ملی‌پوش جذب کرده‌اند و در چند سال اخیر هم هیچ مقامی کسب نکردند و موفق نبوده‌اند. میزان هزینه‌ای که ما داشتیم تفاوت زیادی با دو، سه تیم دیگر نداشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *