رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فراخوان اجراهای عمومی مجموعه تئاتر عمارت ارغنون در نیمه ابتدایی سال ۹۷

14:51 - 17 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۵۲۲
مجموعه تئاتر عمارت ارغنون، این مجموعه با کادر مدیریتی جدید آمادگی خود را جهت دریافت درخواست گروه های مختلف نمایشی، در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۷ اعلام میدارد.

فراخوان اجراهای عمومی مجموعه تئاتر عمارت ارغنون در نیمه ابتدایی سال ۹۷به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر عمارت ارغنون، این مجموعه با کادر مدیریتی جدید آمادگی خود را جهت دریافت درخواست گروه های مختلف نمایشی، در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۷ اعلام میدارد.

بر اساس این فراخوان این مجموعه از تمامی گروه های حرفه ای و دانشجویی دعوت به عمل می آورد تا آثار نمایشی خود را اعم از نمایشنامه و فیلم نمایش به روابط عمومی این مجموعه ارسال نمایند.

همچنین این مجموعه آمادگی خود را جهت اختصاص باکس به نمایش های کودک در نوبت صبح اعلام میدارد که علاقمندان میتوانند درخواست خود را به روابط عمومی ارسال نمایند.

مجموعه تئاتر عمارت ارغنون با هدف ارتقاء فرهنگ و هنر کشور و در اختیار داشتن دو سالن نمایشی با ظرفیت های ۱۴۰ و ۱۰۰ نفری، دو پلاتو و کافه تریا در خدمت هنرمندان تهران و شهرستان خواهد بود.

قابل ذکر است که هنرمندان محترم می‌توانند تا آخر دی ماه درخواست خود را به روشهای زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن ۶۶۴۸۳۷۴۲ تماس حاصل نمایند. ایمیل:‌ arqanoontheater@gmail.com


برچسب ها: گلدن گلاب

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *