رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ترابی: با خیال راحت در تمرین تیم ملی شرکت می‌کنیم/ هیچ بازیکنی فرصت را از دست نمی‌دهد

12:43 - 17 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۴۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: به‌خاطر برگزاری جام جهانی مهمترین سال برای بازیکنان است و هیچ بازیکنی فرصت ایجاد شده را از دست نمی‌دهد.

ترابی: با خیال راحت در تمرین تیم ملی شرکت می‌کنیم/ هیچ بازیکنی فرصت را از دست نمی‌دهدبه گزارش گروه ورزشی خبرگزار میزان، مهدی ترابی درباره اهمیت روزهای پیش‌رو برای فوتبال ایران تا آغاز جام جهانی گفت: امسال، سال سرنوشت‌سازی برای همه ماست. از یک طرف تیم ملی با توجه به شرایطی که دارد، خودش را آماده می‌کند تا عملکرد مناسبی را در جام جهانی ارائه کند و از طرف دیگر برای ما بازیکنان هم مهمترین سال زندگی فوتبالی‌مان است. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در فهرست نهایی سرمربی تیم ملی قرار بگیریم و بتوانیم از فرصت‌هایی که به دست‌مان می‌آید استفاده کنیم تا هم عضوی از تیم ملی در جام جهانی باشیم و نقشی در موفقیت تیم ملی ایفا کنیم و هم اینکه با درخشش در جام جهانی آینده فوتبالی‌مان را بسازیم.

او درباره وضعیت تیم ملی و حضور در تمرین اخیر این تیم نیز گفت: تعهد به کار و نظمی که به لحاظ حرفه‌ای در کادر فنی و مجموعه تیم ملی وجود دارد، در کنار امکاناتی که در مجموعه PEC فراهم است، باعث شده بازیکنان با خیال راحت در این تمرینات شرکت کنند و این در نهایت به سود تیم ملی و تیم‌های باشگاهی است. من خودم زمانی که مصدوم بودم، سه ماه زیر نظر کادر تیم ملی و با امکاناتی که فراهم شده تمرین کردم و هیچ دغدغه و دل نگرانی نداشتم و بعد از درمان آن مصدومیت، خوشبختانه هیچ مشکل دیگری نداشتم و توانستم دوباره به آمادگی برسم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *