مردم در تجمعات اخیر با هوشیاری تمام، خود را از اغتشاش‌گران کنار کشیدند

20:00 - 12 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۰۲۴
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که به هر عنوانی معترض هستند اگر بفهمند که سوءاستفاده‌هایی در حال انجام است، خود را از صف اغتشاش‌گران و برهم زنندگان نظم عمومی کنار بکشند. مردم در تجمعات اخیر با هوشیاری تمام، خود را از اغتشاش‌گران کنار کشیدند.

تجمعآیت‌الله سید‌رحیم توکل درگفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به حوادث اخیر گفت: خواسته اقتصادی مردم به حق است و مسئولان امر باید به هر قیمیتی به مطالبات مردم رسیدگی و پاسخگویی داشته باشند و  قیمت‌ها را کنترل کنند.

وی با اشاره به لایحه بودجه سال آینده افزود: باید بودجه‌ها بجا و درست اختصاص داده شود و وزرا هم برای حل مشکلات و دغدغه های مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکیدکرد: افرادی که به هر عنوانی معترض هستند اگر بفهمند که سوءاستفاده‌هایی در حال انجام است، خود را از صف اغتشاش‌گران و برهم زنندگان نظم عمومی کنار بکشند. مردم در تجمعات اخیر با هوشیاری تمام، خود را از اغتشاش‌گران کنار کشیدند.

آیت الله توکل گفت: دشمنان نظام و انقلاب در فضا‌ی مجازی خط می‌دهند که برای تجمع کجا‌ها بروند و این نشان می‌دهد که دشمن خارجی در هدایت گری افراد سوءاستفاده جو و اغتشاشگر در تجمعات اخیر کشور، دست داشته است.

وی در پایان تصریح‌کرد: افرادی که دغدغه مالی و معیشتی به حق دارند باید آگاه به زمانه باشند و بهانه دست دشمنان ندهند. از قوه قضاییه و نیرو‌های انتظامی خواستاریم با این برهم زنندگان نظم عمومی برخورد قاطع انجام دهند چراکه دشمن این صحنه‌ها را  می‌بیند و رسانه‌های معاند از کاه، کوه می‌سازند و ایران را کشوری ناامن به دنیا معرفی می‌کنند و این در شأن ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *