تلاش "پاکستان" برای امنیت پایدار به معنای ضعف اسلام‌آباد نیست

17:29 - 03 دی 1396
کد خبر: ۳۷۹۹۴۵
نخست وزیر پاکستان گفت: خواهان روابط خوب با کشورهای همسایه هستیم اما این موضوع و درخواست برای امنیت پایدار به معنای ضعف اسلام‌آباد نیست.

به گزارش سرویس بین الملل ، شاهد خاقان عباسی نخست وزیر پاکستان گفت: خواهان روابط خوب با کشورهای همسایه هستیم اما این موضوع و درخواست برای امنیت پایدار به معنای ضعف اسلام‌آباد نیست.

عباسی در سخنرانی برای آکادمی نیروی دریایی در کراچی اظهار داشت: تلاش پاکستان برای برقراری امنیت پایدار به معنای ضعف این کشور نیست.

وی با اشاره به نقش مهم نیروی دریایی در حفظ مرزهای آبی کشور گفت: ضمن مبارزه با تروریسم خواهان پیشرفت اقتصادی کشورهای همسایه و روابط خوب با آن‌ها هستیم.

به گزارش دیلی اکسپرس،عباسی تأکید کرد: نیروی دریایی امنیت کریدور اقتصادی چین و پروژ‌های اقتصادی در منطقه را تأمین می‌کند که این امر اهمیت زیادی پیدا کرده است.

آکادمی نیروی دریایی پاکستان محل آموزش افسران نیروی دریایی از 46 کشور جهان از جمله بحرین، اردن،قطر، مالدیو و عربستان است.

از چند ماه پیش سیاستمداران پاکستان تلاش فراوانی داشته‌اند تا میزبان بالای قربانیان تروریسم در پاکستان را نشانه جدیت این کشور در مبارزه با تروریسم همچنین تلاش برای امنیت پایدار در منطقه معرفی کنند.

این در حالی است که آمریکا سعی دارد پاکستان را مسئول شکست‌های خود در افغانستان همچنین مقصر اصلی در به چالش کشیدن امنیت منطقه معرفی کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *