ملایی با تشخیص کادر فنی اعزام نشد/ «نوری‌زاده» جای «خجسته» را گرفت

8:06 - 10 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۶۲۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تیم ملی جودوی ایران در حالی با سه نماینده در رقابت‌های گرنداسلم توکیو شرکت می‌کند که نام سعید ملایی در بین ملی‌پوشان دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزرای میزان، آخرین مرحله رقابت‌های جودو گرنداسلم در سال ۲۰۱۷ در شرایطی طی روز‌های ۱۱ و ۱۲ آذر ماه در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار می‌شود که ۳ ملی‌پوش جودو کشورمان در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت.

قاسم نوری‌زاده در وزن ۶۶- کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳-کیلوگرم و جواد محجوب در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم ۳ نماینده جودو ایران در تاتامی توکیو هستند.

سعید ملایی در وزن -۸۱ کیلوگرم با تشخیص کادر فنی در این رقابت‌ها شرکت نمیکند. ملایی که مصدومیت جزئی دارد در این مدت تمرینات خود را به طور سبک پیگیری می‌کند تا آماده حضور در رقابت‌های مسترز روسیه شود.

از سوی دیگر درخشش قاسم نوری زاده در وزن -۶۶ کیلوگرم سبب شد تا او جای علیرضا خجسته را در ترکیب اصلی تیم ملی جودو بگیرد و در رقابت‌های اخیر مرد شماره یک این وزن باشد.

همچنین رامین صفویه در-۱۰۰ کیلوگرم به دلیل نمایش دور از انتظار در گرندپری هلند برای مدتی از حضور دررقابت‌های بین المللی منع شده تا با تمرینات بیشتر بتواند خود را به سطح رقابت‌های بزرگ بین المللی برساند.

محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو پس از هر رقابتی در جلسه با رییس فدراسیون جودو در خصوص شرایط تک‌تک ملی پوشان صحبت میکند و در نشست کمیته فنی برای اعزام‌های بعدی تصمیم گیری میشود. به همین خاطر در گرنداسلم ژاپن تنها سه جودوکار تیم ملی ایران را همراهی می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *