رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازگشت رضا کیانیان به سینما با وقتی برگشتم/برخلاف شایعات قرارداد اکران عصبانی نیستم ثبت نشد

13:09 - 07 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۱۸۶۷
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم سینمایی "وقتی برگشتم" بسته شد و این فیلم از صبح چهارشنبه ۸ آذرماه در گروه کورش اکران می‌شود و فیلم "آذر" نیز از صبح چهارشنبه در گروه آزاد به نمایش در می آید.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص نتیجه جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم سینمایی "وقتی برگشتم" بسته شد و این فیلم از صبح چهارشنبه ۸ آذرماه در گروه کورش اکران می‌شود و فیلم "آذر" نیز از صبح چهارشنبه در گروه آزاد به نمایش در می آید. 

وی درباره صحبت‌های اخیر برخی از تهیه‌کنندگان درباره تصمیم فردی برخی از افراد شورای صنفی نمایش درباره فیلم ها افزود: تصمیمات شورای صنفی نمایش به اتفاق آراء اتخاذ می‌شود و هیچ یکی از اعضاء تصمیم فردی درباره فیلم ها نمی‌گیرند. 

فرجی درباره ثبت قرارداد فیلم "عصبانی نیستم" خاطرنشان کرد: هیچ یک از فیلم‌هایی که رفع توقیف شده‌اند قراردادی جهت ثبت به شورای صنفی نمایش از سوی پخش کنندگان ارائه ندادند. 

گفتنی است رضا کیانیان، افشین هاشمی، لادن مستوفی، بیتا فرهی، رعنا آزادی ور و سروش صحت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "وقتی برگشتم" به نویسندگی و کارگردانی "وحید موسائیان" به ایفای نقش پرداخته اند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *