روایت مدرس از راه‌های ساخت یک تیتراژ تلویزیونی/ حتی بازیگران هم در ساخت تیتراژ تأثیر دارند

6:30 - 30 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۰۱۲۳
مدرس با اشاره به اینکه برای خواندن تیتراژ یک اثر، عوامل آن را مدنظر قرار می‌دهد، گفت: حتی بازیگران یک مجموعه هم برای پذیرفتن خواندن تیتراژ مهم هستند.
مهدی مدرس خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: برای خواندن تیتراژ یک اثر ملاک‌های زیادی را مدنظر قرار می‌دهم تا در نهایت کار موفقیت آمیزی حاصل شود.

وی ادامه داد: یکی از موارد مورد نظر بنده برای پذیرفتن پیشنهاد خواندن تیتراژ یک مجموعه، کارگردان و طبیعتا هنرمندانی هستند که در آن اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مهدی مدرس

خواننده آلبوم " مسیر رویایی" تصریح کرد: به طور یقین حضور هنرمندان و همچنین حضور فردی به عنوان کارگردان که تضمین‌گر موفقیت یک اثر است، در پذیرفتن پیشنهاد خواندن تیتراژ تأثیر بسزایی دارد چراکه اینگونه خواننده می‌تواند اطمینان حاصل کند که تیتراژ آن اثر به اندازه زوایای تصویری آن مجموعه، دیده می‌شود و به تبع آن، مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: اگر پیشنهاد خوبی برای خواندن تیتراژ دریافت کنم، به طور یقین آن را می‌پذیرم. البته ملاک‌های موردنظر، نقش مهمی در پذیرفتن چنین پیشنهادی دارد.

مهدی مدرس

مدرس یادآور شد: این روز‌ها مردم تمایلی برای شنیدن آثار موسیقی در قالب آلبوم ندارند و ترجیح می‌دهند تک قطعه هایی که منتشر می‌شود را گوش کنند.

وی خاطرنشان کرد: درشرایط کنونی تصمیمی برای انتشار آلبوم ندارم البته شاید طی چند ماه آینده نظرم تغییر کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *