روایت رضا ناجی از زندگی در کنار 5خانواده/32 قسمت از مجموعه دیوار به دیوار باقی مانده است

8:00 - 15 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۹۱۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
ناجی با اشاره به اینکه تصویربرداری سریال "دیوار به دیوار" همچنان ادامه دارد، از ایفای نقش کوتاه در این سریال نوروزی سخن گفت.
رضا ناجی بازیگر سریال تلویزیونی "دیوار به دیوار" در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در سریال نوروزی "دیوار به دیوار" که از شبکه سه پخش شد، نقش کوتاهی در قالب شخصیت یک وکیل را برعهده داشتم.

سریال دیوار به دیوار

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما تصریح کرد: سریال "دیوار به دیوار" 60 قسمت است و هنوز 32 قسمت از آن تصویربرداری نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تصویربرداری سریال "دیوار به دیوار" همچنان ادامه دارد و قرار است پخش این اثر نیز همچنان در ادامه قسمت های پخش شده ، ادامه پیدا کند.

سریال دیوار به دیوار

گفتنی است، سریال "دیوار به دیوار" مضمونی کمدی دارد و داستان 5 خانواده را روایت می کند که بنا به دلایلی مجبور می شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند.

این 5 خانواده پیش از این اتفاق،‌ هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته اند و در یک روز و به شکل اتفاقی مجبور می شوند مدتی را کنار یکدیگر سپری کنند.

سریال دیوار به دیوار

در این سریال پژمان جمشیدی نقش یک راننده تاکسی فرودگاه را بازی می کند و آزاده صمدی نیز نقش همسر او را ایفا می کند.

همچنین در بخش هایی از این سریال اشپیتیم آرفی بازیکن سابق و آلبانیایی تیم های پرسپولیس و تراکتور سازی حضور پیدا می کنند.

در سریال تلویزیونی "دیوار به دیوار" به کارگردانی سامان مقدم ، هنرمندانی همچون فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش،‌ رویا تیموریان،‌ آزاده صمدی،‌ علی شادمان،‌ پژمان جمشیدی، امیر مهدی ژوله و یاسمینا باهر به ایفای نقش پرداخته اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *