آیت الله جنتی خواستار ارائه گزارش از سوی رئیس جمهور شد/خدا را شاکریم که بعد از رحلت امام خمینی (ره) نعمت رهبری را به ما عطا کرد

8:41 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۲۴۸
افتتاحیه دومین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه‌شنبه 17 اسفندماه) به ریاست آیت‌الله جنتی آغاز شد؛ اجلاسیه خبرگان طی دو روز در تهران برگزار می‌شود و اعضای مجلس خبرگان رهبری طبق سنوات سال‌های گذشته با رهبر معظم انقلاب نیز دیدار خواهند کرد.
-گروه سیاسی: افتتاحیه دومین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه‌شنبه 17 اسفندماه) به ریاست آیت‌الله جنتی آغاز شد؛ اجلاسیه خبرگان طی دو روز در تهران برگزار می‌شود و اعضای مجلس خبرگان رهبری طبق سنوات سال‌های گذشته با رهبر معظم انقلاب نیز دیدار خواهند کرد. مخاطبان میزان می توانند اخبار لحظه به لحظه این اجلاسیه را در ادامه بخوانند.

دولت کارنامه اقتصادی خود را به مردم بگوید
۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۹
 آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در حاشیه اجلاسیه خبرگان رهبری، گفت: تصریح کرد: اولین نکته در اجلاسیه خبرگان رهبری طرح دغدغه‌ها و مشکلات مردم بر زبان نمایندگان مردم در این مجلس و همچنین نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌هاست که با بدنه مردم در ارتباط هستند.
 
وی با اشاره به نزدیکی به پایان سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، افزود: طبیعتاً دولتمردان باید دراین‌باره کارنامه‌ای از خود نشان دهند چراکه مقام معظم رهبری در سخنان مهمی تأکید کردند که راهکار برون‌رفت کشور از مشکلات و تحریم عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است و راهکاری غیرازاین نمی‌تواند جوابگو باشد.
 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان درباره محوری‌ترین مسائل در نطق رئیس و اعضای این مجلس در اجلاسیه دوم گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز و پایان سال، دغدغه معیشت مردم و همچنین موضوع اقتصاد مقاومتی مطرح شد که فکر می‌کنم از مسائل اساسی برای کشور و تمام نمایندگان مردم در خبرگان رهبری است.
 
آیت‌الله رئیسی درباره برنامه‌های اجلاسیه دوم مجلس خبرگان تصریح کرد: به دلیل برگزاری اجلاسیه رسمی، جلسات کمیسیون‌ها تشکیل نخواهد شد، اعضای مجلس برنامه‌ای برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و همچنین دیداری نیز با مقام معظم رهبری خواهند داشت.
 
وی افزود: همچنین اصولاً در پایان اجلاس مجلس خبرگان بیانیه‌ای صادر خواهد شد که در آن محوری‌ترین نکات داخلی و خارجی مورد دغدغه اعضای این مجلس، جلوه‌گر است.
 
آیت‌الله رئیسی اقتصاد مقاومتی را مسئله داخلی و حفظ عزت نظام اسلامی را مسئله خارجی مورد تأکید اعضای مجلس خبرگان رهبری دانست و گفت: امروز آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و بسیاری از دولتمردان مغرب زمین درصددند تا عزت و اقتدار ملی کشور را که در پرتو اقتدار به‌دست‌آمده است مخدوش کنند.
 
وی ادامه داد: این در حالی است که دست برتر در تمام جبهه‌ها چه در سوریه، یمن، عراق، آفریقا و سایر کشورها از آن جبهه دلدادگان به انقلاب اسلامی است، یعنی امتداد راهبردی نظام اسلامی در همه نقاط عالم دست برتری دارد.
 
آیت‌الله رئیسی به چگونگی پیدایش عزت و اقتدار ملی اشاره کرد و گفت: این عزت و اقتدار از آن آمادگی برای خطر کردن بچه‌های حزب‌الهی است که نباید اشتباه شود چراکه آن‌ها با آمادگی برای جان دادن، خطر کردن، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن برای ما عزت آفریدند که این موضوع قطعاً مورد تأکید اعضای خبرگان رهبری خواهد بود.
 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: اهمیت مجلس خبرگان در ضمانت بر استمرار اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است که این جایگاه حساس برای مردم اطمینان‌بخش است. با تشکیل جلسات مجلس خبرگان رهبری مردم اطمینان می‌یابند که امروز ما به‌عنوان ضمانت اساسی در استمرار اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی همواره درصحنه هستیم.
 
آیت‌الله رئیسی اقدامات در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی و همچنین دستاوردهای بسیج سازندگی در این جهت را ازجمله محورهای سخنرانی ناطقان این اجلاسیه خواند و افزود: همچنین موضوع فضای مجازی یکی از محورهای مهم این اجلاسیه است چراکه امروز مدیریت فضای مجازی از موارد مورد تأکید اعضای خبرگان رهبری است که در اجلاسیه پیشین نیز موردبحث بود.
 
وی گفت: فضای مجازی امکانی ساخته دست بشر است که حتماً باید از آن استفاده کنیم اما این فضا باید حتماً مدیریت شود.
 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت فضای مجازی حتی در کشورهای مخترع آن صورت می‌گیرد لذا مدیریت بر این فضا یک ضرورت است.

اهمیت این دوره خبرگان به خاطر انتخابات 96 بالاست
۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۱
آیت‌الله احمد جنتی در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری در خصوص اهمیت این دوره از مجلس خبرگان رهبری و همچنین جلسه امروز گفت: اهمیت این جلسه همیشه فوق‌العاده بوده است و اهمیت این دوره نیز با توجه به اینکه در آستانه تحول مهم انتخابات 96 قرار داریم بالاست.

آیت‌الله جنتی گفت: اولاً با توجه به‌پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری اهمیت این دوره بالا می‌رود و بعد هم باید همواره خواسته‌های رهبر معظم انقلاب را در مقابل چشمان خود قرار دهیم و برای مردم بیان و روشنگری کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با مسئولان و متصدیان راهیان نور اظهار داشت: اولی‌ترین موضوع برای خبرگان رهبری این است که بتواند جایگاه مقام معظم رهبری و مواضع ایشان را در مسائل مختلف سیاست داخلی، خارجی و مسائل فرهنگی برای مردم بیان کند تا مردم نیز قدر رهبر انقلاب را بیشتر بدانند.

آیت‌الله جنتی بابیان اینکه مردم ایران قدردان هستند گفت: از مردم تشکر می‌کنم زیرا آن‌ها مردم 22 بهمنی هستند، باید دست تک‌تک این مردم را بوسید زیرا آن‌ها این‌گونه مردانه ایستاده و از مقام ولایت اطاعت می‌کنند و هرکجا که ایشان بفرمایند حضور پیدا می‌کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به وضعیت معیشت مردم و لزوم پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به بیانیه پایانی این اجلاس اشاره کرد و گفت: بیانیه پایانی اجلاس، بیانیه‌ای بسیار جامع و کامل است و در این بیانیه به موضوعات مختلفی ازجمله فضای مجازی، معیشت مردم و مقابله با دشمنان اشاره‌شده است.
حل مشکلات کشور با عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی محقق می شود
۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۵
 سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در جلسه اجلاسیه دوم مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم پیش از ظهر امروز در جمع اعضای خبرگان رهبری حاضر شد و به ایراد سخن پرداخت.

وی با اشاره به دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: پس از دوران دفاع مقدس بنا بر تدبیر فرمانده کل قوا و براساس اصل 147 قانون اساسی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به کارهای سازندگی و عمرانی ورود پیدا کرد و پس از بازسازی مناطق جنگ زده از قرارگاه بازسازی به قرارگاه سازندگی تغییر نام یافت».

سردار عبداللهی افزود: «خارجی ها در اجرای پروژه های داخل کشور تلاش می کردند از نیروهای داخلی به عنوان نیروهای عادی و خدماتی استفاده کنند تا دانش به ایرانیان منتقل نشود، اما امروز با وجود نیروهای توانمند قرارگاه خاتم پیچیده ترین پروژه ها به دست توانای جوانان و متخصصین داخلی انجام می پذیرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نمونه ای از این توانمندی را اجرای فازهای 15 و 16 عنوان کرد و گفت: طراحی، تجهیز، ساخت، اجرا و بهره برداری از این فازها نشان داد که اتکا به توان داخلی و دانش بومی می تواند راهگشا باشد.

وی به مخالفت های صورت گرفته در زمان آغاز ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به پروژه های نفتی اشاره کرد و گفت: در ابتدا باور به انجام این پروژه ها توسط متخصصان ایرانی نبود که به لطف خداوند این امر محقق شد و اینک آمادگی حضور در تمام عرصه ها و پیچیده ترین پروژه ها وجود دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) ادامه داد: ما به حضور شرکت های خارجی در انجام پروژه ها نیاز نداریم و اقتصاد مقاومتی به ما توان اجرای پروژه‌ها را داده است اما هنوز بعضی ها نگاهشان به توان داخلی نیست.

سردار عبداللهی با اشاره به احداث اولین پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس و تولید بنزین در این پالایشگاه اظهار کرد: باحمایت های فراوان و دعای مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی بزودی تولید بنزین در این پالایشگاه انجام می شود و کشور از واردات بنزین بی نیاز می شود و در راه اندازی فازهای بعدی آن امکان صادرات بنزین هم محقق می شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه بیش از 160 هزار نفر به صورت مستقیم در پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) مشغول به کار هستند، اظهار کرد: بیش از 5 هزار پیمانکار با این قرارگاه همکاری مستقیم دارند و توان این تعداد پیمانکار در پروژه های عظیم بکارگیری شده است.

سردار عبداللهی گفت: معتقدم که احداث زیرساخت های کشور موجبات اشتغال و رفع بیکاری و فقر را به دنبال دارد و به همین دلیل با تمام توان پروژه ها را اجرا و از تعطیلی آن جلوگیری کردیم و در این دولت هیچ پروژه ای را به دلیل مشکلات مالی متوقف نکرده ایم.

وی با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، آماده باش کامل به نیروهای تحت امر دادیم، اظهار کرد: در این سال 65 پروژه مهم را هدف گذاری و برای به اتمام رساندن آن برنامه ریزی کردیم که نزدیک به 45 پروژه آن امسال در حوزه های مختلف به بهره برداری رسید.

سردار عبداللهی با بیان اینکه برای رفع ترافیک پایتخت نیز طرحی را به اجرا در آوردیم، اظهار کرد: احداث پروژه آزادراه کنارگذر جنوبی تهران که به طول 158 کیلومتر در حال انجام می باشد که کریدور شمال غرب کشور به شرق است و قطعه چهارم آن در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد و اجرای این پروژه در کاهش مصرف سوخت و زمان بسیار موثر است.

وی ادامه داد: اجرای تمام این طرحها در راستای عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی بوده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در ادامه اظهار کرد: ما معتقدیم همانطور که سپاه پاسداران در دفاع مقدس محور بود و با دست خالی در مقابل دشمنان موفق شد، امروز هم با ساماندهی لشکرهای مهندسی توانسته چرخ سازندگی را به حرکت درآورد و از توقف آن جلوگیری کند.

سردار عبداللهی افزود: «رهبری وقتی از اقتصاد مقاومتی سخن می گویند باید ما هم به عنوان یک سرباز در میدان باشیم و مشکلات را حل کنیم»

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی که دشمنان با اجرای تحریم ها علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند، بر خود وظیفه دانست تا با ورود به ابر پروژه‌ها، توطئه دشمنان را خنثی کند.

سردار عبداللهی به وضعیت آب و هوای خوزستان در ایامی که گذشت اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکلات پیش آمده همه باید نگران باشیم و همچون دوران دفاع مقدس با روحیه انقلابی برای رفع این مشکلات تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به حجم نقدینگی در دست مردم اشاره کرد و گفت: بانک ها باید سرمایه شان را در پویایی اقتصاد کشور خرج کنند و اگر این امر محقق شود، اشتغال، تولید، پیشرفت و آبادانی محقق خواهد شد.

فرمانده قرار گاه خاتم الانبیاء افزود: اگر دولت بستر ایمنی را برای مردم ایجاد کند مردم سرمایه خود را به حوزه اقتصاد خواهند آورد.

وی تصریح کرد: «قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در حوزه های مختلف مثل بهداشتی و درمانی، راه و ریل و کشاورزی کارهای خوبی انجام داده است که فرصت بیان آن در این مدت زمان کوتاه امکان پذیر نیست.

سردار عبداللهی ادامه داد: اگر چه ما در سازندگی کارهایی کردیم، اما توجه به مسائل فرهنگی نیز جزو اصلی ترین هدف های ما بوده است و همینک 300 روحانی در پروژه ها برای اقامه نماز و بیان احکام و انجام امورات فرهنگی مشغول فعالیت هستند.

پس از سخنان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، چندتن از اعضای مجلس خبرگان اظهار نظر کرده و سؤالات خود را پیرامون مطالب سردار عبداللهی طرح کردند و وی نیز به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
گزارش مفصل دولت در پایان سال
۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۴

 حسن روحانی رئیس‌جمهور در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری اظهارداشت: راه اقتصاد مقاومتی  ادامه می یابد زیرا این موضوع، قطعا برای نظام یک قدرت است و همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند ما باید قدرتهایمان را نمایان کنیم تا همگان بدانند ایران ما ایران قدرتمندی است.

رئیس‌جمهور همچنین درباره اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری قبلی ایران دموکراتیک نبوده است، گفت: انتخابات ایران انتخاباتی ازاد و سالم و رقابتی و دموکراتیک است.

وی افزود: آنهایی که به انتخابات ایران ایرادی دارند باید به انتخابات خودشان و مسایلی که در انتخابات اخیر شان داشتند نگاه کنند که مورد اعتراض دو طرف بود و رئیس جمهور فعلی امریکا هم قبل از انتخابات تردید داشت نسبت به سلامت انتخابات؛ بهتر است به انتخابات خودشان نگاه کنند و آنرا اصلاح کنند.

روحانی با اشاره به اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران با سازو کارهایی که دارد با حضور مردم برگزار می شود گفت: وقتی 70 تا 73 درصد مردم در انتخابات پای صندوق های رای می آیند معلوم است که مردم به این انتخابات اعتقاد دارند و شما می بینید که چگونه تا پایان زمان رای گیری صف های طولانی برای ریختن آرا به صندوق ها وجود دارد.

رئیس جمهور تصریح کرد: ما طبق قانون اساسی و قوانین جاری کشور سیستم اجرایی بسیار دقیقی داریم و سیستم نظارتی قوی شورای نگهبان بر انتخابات ها نظارت می کند.

جرئیات دومین اجلاسیه خبرگان رهبری به روایت آیت الله خاتمی
۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۴
 آیت الله سید احمد خاتمی سخنگوی مجلس خبرگان رهبری در خصوص برگزاری جلسه امروز این مجلس گفت: اجلاس امروز طبق برنامه مشخص شده با تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری، سخنانی را در رابطه با مسائل و مشکلات مردم به خصوص مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان بیان کرد.

وی افزود: آیت الله جنتی همچنین یاد همکار خبرگانی ما، آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامی داشتند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: بعد از بیانات رئیس مجلس، نطق های قبل از دستور شروع شد که هم اکنون نیز ادامه دارد؛ هر یک از آقایانی که اسم نوشته بودند به مدت 15 دقیقه زمان دارند تا در مورد مسائلی که لازم می دانند صحبت کنند و بعد از نطق های قبل از دستور، کمیته 5 نفری تهیه بیانیه پایانی شکل خواهد گرفت.

سخنگوی مجلس خبرگان گفت: امروز همچنین سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص مسائل مروبط به اقتصاد مقاومتی و کارهایی که آقایان در این عرصه انجام دادند، صحبت می کنند؛ قصه، قصه تحلیل اقتصاد مقاومتی نیست بلکه صرفا کارهایی که انجام شده بیان می شود؛ بعد از صحبتهای سردار عبداللهی، 5 نفر از اعضای مجلس خبرگان اظهار نظر دارند.

آیت الله خاتمی در پایان با بیان اینکه در جلسه فردا بحث فضای مجازی مطرح است و آقای تقی پور عضو شورای عالی فضای مجازی به اجلاس می آیند و مطالب خودشان را بیان می کنند، خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه نیز زیارت مرقد امام خمینی (ره) و دیدار با مقام معظم رهبری در دستور کار اعضای مجلس خبرگان رهبری قرار خواهد داشت.
حاشیه نگاری میزان از دومین اجلاسیه رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری
۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۷
 دومین اجلاسیه رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در حالی صبح امروز به ریاست آیت الله احمد جنتی برگزار شد که با مسائل مربوط به خود رو به رو بود.

در اجلاسیه امروز به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری گلی به نشانه یادبود وی در یکی از صندلی های مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته بود.

مجلس خبرگان رهبری

آیت الله دری نجف آبادی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ابتدای مراسم با ارائه برنامه اجلاس دوم خبرگان رهبری تاکید داشت که در این اجلاس قرار است سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا حضور پیدا کند و موضوع و مسائل اقتصادی و معیشتی مردم در دستور کار اجلاس قرار دارد.

بعد از آغاز رسمی دومین اجلاس خبرگان رهبری  آیت الله احمد جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری سخنانی را بیان کرد.

آیت الله احمد جنتی در این مراسم درباره موضوعاتی همچون فتنه 88،‌ انتخابات شوراهای شهر و انتخابات ریاست جمهوری سخن گفت.

مجلس خبرگان رهبری

یکی از موضوعات مهمی که در اجلاسیه امروز مجلس خبرگان از سوی آیت الله جنتی به آن اشاره شد انتخابات شوراها بود به گونه ای که وی در این باره تاکید کرد انتخابات شوراها مصیبت بزرگی است که در آن 400 هزار نفر حضور پیدا می کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری درنشست امروز خطاب به رئیس جمهور که در این نشست حضور داشت، تاکید کرد: آقای رئیس جمهور بهتر است شما نیز گزارشی را درباره میزان تحقق اقتصاد مقاومتی ارائه دهید.

مجلس خبرگان رهبری

در جلسه امروز حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و عضو مجلس خبرگان رهبری از جمله کسانی بود که با تأخیر وارد نشست شد که در این ورود دیرهنگام محمود علوی وزیر اطلاعات و محسن اسماعیلی عضو مجلس خبرگان رهبری وی را همراهی می کردند.

آیت الله احمد جنتی در نشست امروز درباره بحث اقتصاد مقاومتی و مشکلات مردم صحبت هایی را مطرح کرد وهمچنین نسبت به روابط کشورمان با آمریکا  هشدار داد و در این راستا بخشی از صحیفه امام خمینی (ره) را در اجلاسیه خبرگان قرائت کرد.

مجلس خبرگان رهبری

در نشست امروز مجلس خبرگان رهبری تمای اعضا از جمله آیت الله آملی لاریجانی، آیت الله علم الهدی، حسن روحانی، آیت الله رئیسی، آیت الله طباطبائی نژاد، آیت الله شاهرودی  و محسن مجتهد شبستری و جمعی ازعلمای برجسته کشور به عنوان اعضای مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند.
آیت الله جنتی خواستار ارائه گزارش از سوی رئیس جمهور شد
۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۷
 آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در میان صحبتهای امروز خود در دومین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان اظهار کرد: رئیس جمهور که در جلسه امروز حضور دارند گزارشی را از اقتصاد مقاومتی به مردم ارائه دهند تا ببنیم این سیاست ها چقدر محقق شده است.

آیت الله جنتی
مجلس خبرگان از بزرگترین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود
۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۱
آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در دومین اجلاسیه رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری با عرض خیر  مقدم به اعضا ی مجلس خبرگان رهبری که در این جلسه حضور پیدا کردند و تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: مجلس خبرگان از بزرگترین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود چون سر و کارش با مقام معظم رهبری و مقام ولایت است.

مجلس خبرگان

وی افزود: ولایت فقیه یکی از ارکان اصلی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود از این رو با توجه به این مقام والا مجلس خبرگان و این نهاد مسئولیت بالایی دارد که این امر متوجه عزیزان ما در این مجلس است.(بیشتر بخوانید)
دومین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری آغاز شد
۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۰
 دومین اجلاسیه رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش به ریاست آیت الله احمد جنتی آغاز شد.

 سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت:موضوعات مصوب هیئت رییسه در این اجلاس، معیشت مردم، اقتصاد مقاومتی و فضای مجازی است.

آیت الله آملی

در این نشست تمامی اعضای مجلس خبرگان رهبری ازجمله آیت الله آملی لاریجانی، آیت الله رئیسی و آیت الله شبستری حضور دارند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *