دشمنان داخلی "پاکستان" را تهدید می‌کنند

19:08 - 23 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۳۳۱
وزیر کشور پاکستان گفت: با خطرهای زیادی مواجه هستیم اما فقط از سوی دشمنان خارجی و مرزها مورد تهدید قرار نگرفته‌ایم بلکه دشمنان داخلی نیز خطری بزرگ برای ما هستند.
دشمنان داخلی به گزارش سرویس بین الملل چودهری‌نثار‌علی‌خان وزیر کشور پاکستان گفت: کشور با خطرهای زیادی مواجه است اما فقط از توسط دشمنان خارجی و مرزها مورد تهدید قرار نگرفته‌ایم بلکه دشمنان داخلی نیز خطری بزرگ برای ما هستند.

وی در سخنرانی برای برای اعضای ستاد مبارزه با تروریسم در راولپندی تأکید کرد: دشمنان داخلی بازیچه دست برخی دشمنان خارجی پاکستان قرار گرفته‌اند و در صدد ضربه زدن به کشور هستند.
خان اظهار داشت: فقط در اختیار داشتند سلاح پیشرفته ضامن پیروزی در جنگ نیست بلکه ایمان و استقبال از شهادت است که موفقیت را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش دیلی اکسپرس، چودهری‌نثار‌علی‌خان گفت: از 70 سال پیش خطرهای مختلفی پاکستان را تهدید می‌کند اما دشمنان داخلی بیشترین ضرر را به امنیت کشور وارد کردند.
وی افزود: پاکستان در تلاش برای برقراری صلح و ثبات است اما دشمنان داخلی خواستار هرج و مرج و ناامنی در کشور هستند.

وزیر کشور پاکستان تصریح کرد: جنگ با دشمنان داخلی بسیار مشکل است اما با تکیه بر ارتش، نیروهای امنیتی، پلیس و سازمان اطلاعات در این جنگ پیروز خواهیم شد.

وی افزود: ما به نیروهای ارتش که در راستای مبارزه با تروریسم سعی در برقراری امنیت جهانی دارند افتخار می‌کنیم و عملیات‌های ضد تروریسم در کشور ادامه خواهد یافت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *