آغاز به کار "سنجش افکار "در آموزش و پروش

12:03 - 14 دی 1395
کد خبر: ۲۶۳۲۰۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از آغاز به کار برنامه سنجش افکار در آموزش و پرورش تحت عنوان برنامه (دوربین در مدرسه) خبر داد.
 به گزارش گروه جامعه ،کوهستانی مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در شانزدهمین مجمع عمومی کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی اموزش و پرورش شهر  تهران با اشاره به مهاجر پذیر بودن منطقه و با توجه به اینکه منطقه در حاشیه شهر قرار دارد، گفت: منطقه شانزده 1500 نفر دانش آموز نسبت به سال قبل افزایش جمعیت دانش آموزی داشته است. 

وی با ارائه گزارشی از فعالیت های منطقه ادامه داد: 3100 همکار و پرسنل و 23 مدرسه روستایی در این منطقه وجود دارد و منطقه دارای فرصت های اقتصادی و موضوعات خاص خود است.

کوهستانی با تاکید بر نقش ارتباطات انسانی خیلی قوی حاکم در منطقه بر برنامه ریزی بر روی بحث آسیب های اجتماعی تصریح کرد و گفت: اولویت اصلی منطقه تعامل, همفکری و مشورت در امور است.

در ادامه این جلسه ثقفی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از پتانسیل خوب منطقه و همکاران آن تقدیر نمود و ضمن تاکید بر پیگیری تشکیل شورای اطلاع رسانی در مناطق و مدارس بیان کرد: از مزایای تشکیل شورای اطلاع رسانی, ارائه کار بهتر و تخصصی تر و ارتقای جایگاه کارشناسی روابط عمومی در مناطق خواهد بود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از آغاز به کار برنامه سنجش افکار در آموزش و پرورش تحت عنوان برنامه (دوربین در مدرسه) و مکاتبات انجام شده پیرامون آن خبر داد و گفت: فعالیت دوربین در مدرسه توسط اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در راستای سند تحول بنيادين آموزش و پرورش و ارتباط دوسويه بين مردم و مسئولين و تحقق شعار این اداره, تحت عنوان اینکه (ما تمام تلاشمان را می کنیم تا ادامه مردم باشیم در حاکمیت) رقم خورده است. 

گفتنی است در این جلسه ضمن برگزاری دوره آموزشی ارتباط تصویری در روابط عمومی و بررسی روند اجرایی فعالیت های حقوق شهروندی در مناطق, در خصوص نحوه فعالیت کارشناسی روابط عمومی مناطق و اطلاع رسانی اخبار و رویدادها بحث و تبادل نظر شد.




ايرانی
|
-
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
بعد از گذشت سه ماه از سال تحصيلي درس رياضي سال 10 رشته خياطي را حذف كردند. يعني اين همه هزينه هيچ و پوچ و اسراف و آخر سر هم مي گويند بودجه نداريم. هر ماه از دانش آموزان طلب پول مي كنند تا براي تامين مخارج مدرسه واقعاً که...
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *