آرین کشیشی روی صحنه می رود/ یک تجربه متفاوت موسیقایی در تالار رودکی رقم می خورد

11:00 - 09 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۹۹۳۸
آرین کشیشی نوازنده مشهور گیتار باس همراه با گروهش ، یک تجربه متفاوت موسیقایی را در تالار رودکی رقم می زند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، آرین کشیشی نوازنده مشهور گیتار باس در جدیدترین تجربه موسیقایی خود ، با گروهش در فعالیتی مستقل روی صحنه می رود.

آرین کشیشی روی صحنه می رود/ یک تجربه متفاوت موسیقایی در تالار رودکی رقم می خورد//////////////ارسال نشود

در کنسرت پائیزی این نوازنده، 10 قطعه اجرا می شود که 5 قطعه از میان ساخته های کشیشی ، 3 قطعه از آثار حمزه یگانه و 2 قطعه از ساخته های آویشای کوهن انتخاب شده است.

کشیشی درباره اجرای پیش روی خود گفته است: " قرار است در این اجرا ، تجربه متفاوت تری داشته باشیم که برای همین ، تغییرات جزئی در گروه خواهیم داشت و این بار همراه شایان فتحی به عنوان نوازنده درامز روی صحنه خواهیم رفت".

وی ادامه داد: " در این اجرا مثل همیشه حمزه یگانه هم در کنار ما خواهد بود. در واقع یک "تریو" نیز وجود دارد که ابراهیم علوی هم به عنوان نوازنده میهمان ما را با ساز عود همراهی خواهد کرد".

آرین کشیشی روی صحنه می رود/ یک تجربه متفاوت موسیقایی در تالار رودکی رقم می خورد//////////////ارسال نشود

آرین کشیشی سال گذشته نیز در جشنواره موسیقی فجر حضور پیدا کرده بود و از این جهت تجربه متفاوتی را در کارنامه هنری خود و گروهش ثبت کرده است.

در کنسرت پیش روی کشیشی ، حمزه یگانه به عنوان نوزانده پیانو، شایان فتحی به عنوان نوازنده درامز، ابراهیم علوی به عنوان نوازنده میهمان ساز عود و خود آرین کشیشی به عنوان نوازنده گیتار باس حضور دارند.

گفتنی است، پروژه آ‌رین کشیشی 16 آذر ساعت  20 در تالار رودکی روی صحنه می رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *