پارک 80 هزار دستگاه خودرو در شهر مهران/ ترافیک در مرزها به علت آغاز موج بازگشت زائران

13:35 - 28 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۶۰۶۹
جانشین فرمانده ناجا گفت: ترافیکی که اکنون در مرزهای کشور گزارش می شود به علت آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی از کشور عراق است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار اسکندر مومنی گفت: بر اساس آمار، تاکنون بیش از 2 میلیون نفر از زائران ایرانی با روادید از مرزهای سه گانه کشور و همچنین از طریق هوایی وارد کشور عراق شده اند.

وی افزود: باتوجه به حجم قابل توجه زائران در مرزها، بدون شک ترافیک را در مسیرهای منتهی به مرزها شاهد بوده ایم و این روند طی روزهای گذشته شدت یافته است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به پارک بیش از 80 هزار دستگاه خودرو در شهر مهران اظهارکرد: بیش از 80 هزار خودرو در شهر مهران پارک شده که این تعداد خودرو 5 برابر بیش تر از جمعیت شهر مهران است.

مومنی با ارائه درخواستی از زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: درخواست ما از زائران اربعین حسینی این است که زمان حضور در کشور عراق اگر با بسته های مشکوک مواجه شدند به هیچ وجه به بسته ها دست نزده و نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران به کشور تصریح کرد: باتوجه به اینکه موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده است تمهیدات لازم به منظور سفر آسان زائران اندیشیده شده و تمام تلاش نیروهای پلیس نیز آسان کردن بازگشت زائران است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *