بیانیه حمایت رسانه ها و خبرنگاران از "پویش در راه شهید "

8:53 - 26 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۳۱۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
جمعی از رسانه ها و اصحاب رسانه در حمایت از پویش "در راه شهید " بیانیه ای ویژه را منتشر کرده اند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، در متن نامه ابراز همدردی اهالی رسانه با خانواده شهید محسن خزایی، آمده است:

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا اللَّه علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر

آنچه امروز در منطقه پر آتش و خون غرب آسیا می گذرد بیش و پیش از آنکه محصول توپ و تانک باشد، نتیجه شعبده بازی و سحر رسانه ای غرب به عنوان اصلی ترین حامیان تروریسم است. همان رسانه هایی که صاحبانشان از سویی تروریست ها را مسلح می کنند و به جان شیعه و سنی و مسیحی و ...از هر قوم و منطقه ای می اندازند اما از سوی دیگر آنان را شورشی می خوانند نه تروریست تا به زعم خود، برقبای کثیف بی طرفی شان غباری ننشیند!

در چنین میدان نبردی، اجر آنانی که از پشت میزهای روزمرگی تحریریه ها و مقابل دوربین های بی رمق استودیوها خود را نجات داده و وارد این میدان نبرد نابرابر می شوند دوچندان است. این روزها جامعه رسانه ای کشور داغدار و البته مفتخر به پرکشیدن یکی دیگر از عاشقان این راه خطیر و نورانی است. شهید محسن خزائی که با نثار خون خود نشان داد به آنچه می گوید و گزارش می کند چنان ایمانی راسخ دارد که از بذل جان خویش نیز دریغ و پروایی ندارد.

ما روزنامه نگاران، خبرنگاران و اهالی رسانه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این راوی صادق، ضمن تجدید عهد با آرمان های حضرت امام(ره) و انقلاب و اعلام تبعیت از مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای اعزام به سوریه برای به تصویر کشیدن مجاهدت ها و رشادت های جبهه مقاومت و مدافعان حریم انسانیت و اسلام اعلام می کنیم.

والسلام علی من اتبع الهدی
سه شنبه 25 آبان ماه 1395

موسسات رسانه ای :

پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب ، مرکز رسانه قوه قضاییه

روزنامه کیهان ، وطن امروز ، صبح صادق،  قدس ، خبرگزاری فارس ، تسنیم ،  مهر ، میزان ، رجا ، نسیم ، جهان نیوز ، دفاع مقدس ، اقتصاد تایمز  ، مخلصین ، آخرین خبر ، خبرگزاری فناوری و نو آوری

اصحاب و اهالی رسانه :
  
سید نظام الدین موسوی  ،  کامران قبادی ، کمال لطفی ،  حسین محمدی  ،  محمودرضا كريمی، 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *