رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ساکت: برای ارتقا اردوها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم

17:32 - 19 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۹۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس سازمان تیم‌های ملی فوتبال گفت: سازمان تیم‌های ملی در تلاش است تا با هماهنگی کمیته‌های فدراسیون نسبت به ارتقا و بهره‌وری اردوها اقدام کند.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد رضا ساکت، رئیس سازمان تیم‌های ملی اظهار داشت: در نشست امروز هیئت رئیسه فدراسیون گزارش کاملی از روند برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم‌های ملی ارائه کردم. در واقع در طول سه ماه (مهر- آبان- آذر) 4710 نفر، روز اردو و کلاس آموزشی و مربیگری در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود که در این ارتباط تیم‌های فوتسال مردان، فوتبال ساحلی، فوتبال و فوتسال بانوان، دوره‌های مربیگری و آموزشی آقایان و بانوان  برگزار شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی کمیته‌های فوتسال، بانوان، آموزش و فوتبال ساحلی نسبت به ارتقا بهره‌وری اردوها اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. در واقع برای ارتقا اردوها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. همچنین طرح انجام اصلاحات و نوسازی زمین فوتبال ساحلی در حال انجام و با پیگیری‌هایی که از ماه‌ها قبل توسط علی کفاشیان و تاکیدات مهدی تاج صورت گرفته، پروژه ساختمان تیم‌های فوتسال در حال اجرا است.

رئیس سازمان تیم‌های ملی در پایان گفت: علیرغم محدودیت‌های جدی مالی، نوسازی مهمانسرای شماره یک نیز مرحله به مرحله پیش می‌رود و در حال انجام است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *