صالحی و عراقچی مدعوین جلسه کمیته هسته‌ای

20:17 - 13 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۸۸۵۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با بیان اینکه گزارش نهایی نحوه اجرای برجام ازسوی این کمیته در نخستین هفته کاری مجلس بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا به صحن می‌رود، گفت: قرار است در جلسه فردا مسئولان دستگاه‌های مختلف کشور برای تکمیل گزارش برجام در مجلس حضور یابند.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ مجتبی ذوالنوری با اشاره به جلسه ای که قرار است کمیته هسته ای مجلس فردا (چهارشنبه، 14 مهرماه) با دستگاه های مختلف داشته باشد، گفت: آخرین وضعیت برجام در حوزه های هر کدام از دستگاه های سازمان انرژی اتمی، وزارت خارجه، بانک و بیمه مرکزی، وزارت اقتصاد، کشتیرانی، اتاق بازرگانی و وزارت نفت در این جلسه بررسی می شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه قرار است بدانیم تحریم ها در امور بانکی تا چه حدی برطرف شده یا وضعیت ال سی چگونه است همچنین کشتیرانی، بیمه ها و اتاق بازرگانی درخصوص اینکه آیا برجام توانسته در امور آنها مشکل گشایی کند یا خیر صحبت می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه از تمامی مسئولان این دستگاه ها به ویژه آقایان صالحی و عراقچی برای حضور در جلسه فردای کمیته هسته ای دعوت شده است، افزود: اگر همچنان در این گزارش جای ابهام وجود داشته باشد بازدید از UCF اصفهان نیز در دستورکار کمیته قرار می گیرد در غیر این صورت این بازدید انجام نخواهد شد.

رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: گزارش نهایی کمیته در نخستین هفته کاری مجلس بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا به کمیسیون امنیت ارائه می شود که زمان زیادی نمی برد و به سرعت به هیأت رئیسه و صحن علنی ارائه خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *