ویژه برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در هفته دفاع مقدس

17:28 - 31 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۳۶۶۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان از ایجاد فضاسازی تصویری از هشت سال دفاع مقدس در بلوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در خصوص برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در این هفته گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس روز چهارشنبه نمایشگاهی در راستای گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی برگزار و توسط  میرزاده افتتاح می شود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است تا با فضاسازی تصویری و نوشتاری مناسب بتواند یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی دارد، گفت: در همین راستا فضاسازی تصویری از هشت سال دفاع مقدس در بلوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برپا خواهد شد.

نصیرزاده به دیگر برنامه های این دانشگاه در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حضور بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی بر مزار شهدای گمنام، برگزاری نشست تخصصی با حضور میرزاده و کارگر، برگزاری همایش بزرگ ایثار با همکاری واحد علوم و تحقیقات و .... از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در هفته دفاع مقدس است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *